اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان‏ امام حسین(ع) شاهرود:

قدرت ایمان سلاح کارآمد بسیج است/ کمبود امکانات مانع از افزایش کارایی‏ نمی‏شود

فرمانده گردان‏ امام حسین(ع) شاهرود گفت: قدرت ایمان سلاح کارآمد بسیج است و کمبود امکانات مانع از افزایش کارایی‏ نمی‏شود.

قدرت ایمان سلاح کارآمد بسیج است/ کمبود امکانات مانع از افزایش کارایی‏ نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، اکبر اکبری در فراخوانی گردان‏های پیاده امام حسین (ع) شاهرود و گرمسار اظهار کرد: جنگ صحنه شک و تردید نیست و هنگامی که بسیجیان پای در این عرصه گذاشتند، بدون هیچ وقفه‏ای به سوی دشمن می‏تاختند و نگاهشان به لب‏های امام (ره)بود.

وی افزود: کافی بود امام خمینی(ره) خواسته‏ای را مطرح می‏کردند و گردان‏ها برای لبیک‏گویی به امر امام سر از پا نمی‏شناختند و از یکدیگر سبقت می‏گرفتند.

فرمانده گردان‏ امام حسین(ع) شاهرود گفت: همیشه دشمن این اشتباه استراتژیک را مرتکب می‏شود که فکر می‏کند ما با کمبود امکانات، کارایی‏مان را از دست می‏دهیم؛ غافل از اینکه ایرانی وقتی کلام ولی امرش را شنید، با سر برای ادای تکلیف می‏رود.

وی تصریح کرد: ایرانی مثل سربازان دیگر کشورها زیاد وابسته به امکانات خاص نیست و این نیروی ایمان است که او را رو به جلو می‏خواند.

اکبری بیان کرد: شور و نشاط جوانان امروز در گردان‏های پیاده حال و هوای آن دوران را در ذهن رزمندگان زنده می‏کند و اطاعت‏پذیری امروز بسیجیان ما از امام خامنه‏ای دل‏های همه آنانی که به ایران و انقلاب عشق می‏ورزند را شاد می‏کند.

انتهای پیام/2249/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول