اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماه نخست امسال

25 میلیارد ریال صرف طرح‌های عمرانی شهرستار جویبار شد

فرماندار شهرستان جویبار گفت: بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار طی چهار ماهه نخست امسال صرف طرح‌های عمرانی سطح شهر شده است.

25 میلیارد ریال صرف طرح‌های عمرانی شهرستار جویبار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از جویبار، امید نیک‌نژاد چهارشنبه‌شب در حاشیه بازدید از طرح‌های شاخص شهرداری گفت: خدمات‌رسانی شهرداری و تلاش خوب و ارزنده شهردار و کارکنان زحمتکش شهرداری در مدت دو سال گذشته موجبات رضایت شهروندان را با خود به همراه داشته است.

وی افزود: اقدامات خوبی در امر آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر صورت گرفته است و این همان چیزی است که مردم آن را مطالبه می‌کنند.

فرماندار شهرستان جویبار در ادامه با بیان اینکه حضور مقتدرانه تیم فوتبال شهرداری جویبار در لیگ دسته سوم کشور با حمایت شهردار و صعود این تیم در لیگ دسته دوم زمینه را برای آماده‌سازی زمین ورزشی تیم فوتبال فراهم ساخت، تصریح کرد: شهرداری جویبار با حضور مقتدرانه در مسابقات لیگ دسته سوم کشور و صعود به لیگ دسته دوم موقعیت خوبی برای احیای فوتبال شهرستان به وجود آورد و در سال جاری با احداث زمین ورزشی سکودار اقدامی ارزشمند و ماندگار برای شهروندان خواهد بود.

شهردار جویبار در حاشیه همین بازدید گفت: بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار چهار ماهه نخست امسال صرف طرح‌های عمرانی سطح شهر شده است.

رضا گنجی اذعان داشت: شهرداری از ابتدای امسال طرح‌های عمرانی را با قوت در دستور کار قرار داده که بیش از 75 هزار متر مربع از سطح کوچه‌ها و معابر را آسفالت، روکش و مرمت کرده است.

شهردار جویبار از اجرای طرح‌های جداول در مسیر 150 واحدی مسکن مهر، خیابان بیزکی، خیابان شهید کاکو، خیابان شهید شاکری، خیابان شهید کلانتری و در دیگر نقاط شهر خبر داد و متذکر شد: در طول چهار ماهه نخست سال جاری تاکنون بیش از دو هزار و 800 متر مربع جدول، کانال بتونی، کانیو و نهر در سطح  شهر اجرا شده است.

شهردار جویبار در ادامه با اشاره به اجرای برخی از طرح‌های عمرانی در دست اجرا در سطح شهر، عنوان کرد: طرح ساماندهی زمین فوتبال شهرداری جویبار برای احداث سکوی و تسطیح زمین و دیوارکشی با 50 درصد پیشرفت فیزیکی، طرح زیرسازی، نصب جدول، کانیو و نهر و آسفالت کوچه شهید کاکو و نصب جدول و کانیو و همچنین آسفالت کوچه شهید کلانتری و آسفالت خیابان قلیان و چندین طرح‌های آسفالت و روکش کوچه و خیابان‌های محلات از طرح‌های در دست اجرای شهرداری جویبار است که مورد بازدید فرماندار این شهرستان قرار گرفت.

گنجی در پایان یادآور شد: شهرداری جویبار در مدت چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار صرف طرح‌های عمرانی سطح شهر جویبار کرده است که بیشتر این اعتبارات صرف زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر شده است.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول