اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام عید سعید فطر صورت می‌گیرد

آماده‌سازی 20 بوستان بزرگ قم برای اسکان موقت زائران

معاون خدمات شهری شهرداری قم از آماده سازی 20 بوستان بزرگ قم برای اسکان موقت زائران در عید سعید فطر خبر داد.

آماده‌سازی 20 بوستان بزرگ قم برای اسکان موقت زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم اظهار داشت:‌ شهرداری قم در آستانه ماه مبارک رمضان اقدامات ویژه‌ای را اجرا کرده است که از مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به اجرای برنامه‌های ویژه در مناسبت‌های این ماه به ویژه در لیالی پر فیض قدر با بسیج امکانات و نیروها نسبت به آماده‌سازی و فراهم کردن تمهیدات لازم در زمینه‌های مختلف به ویژه موارد بهداشتی،‌ نظافتی، ایمنی و تأمین رفاه ویژه زائران و شهروندان اشاره کرد.

وی گفت: از برنامه‌های مهم شهرداری در مشارکت و همکاری به منظور برپایی هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس بوده است که با اجرای طرح‌های ترافیکی،‌ ایمنی،‌ امنیتی و رفاهی و با استفاده از عوامل خدمات،‌ فضای سبز،‌ آتش‌نشانی و پیشگیری و رفع تخلفات شهری و تبلیغات محیطی انجام گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: شهرداری قم به مناسبت عید سعید فطر برنامه‌های فرهنگی،‌ خدماتی،‌ زیباسازی و مذهبی را در سطح شهر با همکاری مناطق و سازمان‌ها اجرا خواهد کرد.

وی گفت:‌ آذین‌بندی، ‌چراغانی،‌ نورپردازی میادین و بلوارها و همچنین بوستان‌های سطح شهر و نصب انواع پلاکاردها و بنرها،‌ پرچم‌ها و آویزها و برپایی و صدور مجوز ایستگاه‌های صلواتی هیئت‌های مذهبی و آماده‌سازی و تجهیز بوستان‌ها به منظور رفاه حال شهروندان از مهمترین اقدامات شهرداری در عید سعید فطر است.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به برنامه ریزی برای اسکان موقت زائران در بوستان‌های قم افزود:‌ در 20 بوستان بزرگ شهر قم امکانات و تجهیزات لازم برای اسکان موقت زائران قرار داده شده است.

وی بیان کرد: حضور اکیپ‌های 16 گانه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری به منظور رفاه حال زائران و نمازگزاران و کاهش آسیب‌های اجتماعی افراد سودجو به عنوان متکدی و رفع موانع سد معبر،‌ اجرای طرح پاکسازی پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران قبل و بعد از مراسم توسط عوامل خدمات شهری و همچنین آماده‌باش اکیپ‌های آتش‌نشانی در محل‌های برگزاری مراسم از دیگر اقدامات شهرداری در عید سعید فطر است.

انتهای پیام/2258/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول