اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت بروجرد:

اختصاص غرفه‌ برای عرضه میوه و تره‌بار در بروجرد بر کاهش قیمت‌ها تاثیر دارد

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: غرفه‌هایی که توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بروجرد برای عرضه میوه و تره‌بار اختصاص داده شده، نقش مهمی در کاهش قیمت‌ها داشته‌اند.

اختصاص غرفه‌ برای عرضه میوه و تره‌بار در بروجرد بر کاهش قیمت‌ها تاثیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مرضیه مرادی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار که در اداره صنعت و معدن بروجرد برگزار شد، گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بروجرد غرفه‌هایی برای عرضه مستقیم میوه و تره بار تازه برداشت شده اختصاص داده که ایجاد این غرفه‌ها نقش مهمی در کاهش قیمت‌ها داشته است.

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت بروجرد عنوان کرد: اقدامات لازم امسال برای ساخت بازارچه‌ها توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری در بروجرد صورت گرفته است.

مرادی اذعان داشت: نظارت درستی بر قیمت میوه و تره‌بار در بروجرد صورت نگرفته که این مشکل سبب ناهماهنگی بر قیمت‌ها شده و برای حل این مشکل برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی متذکر شد: کشاورزان با محصولات نمونه‌ای که دارند، از طرف جهاد کشاورزی بروجرد معرفی شوند و برای جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان و همچنین عرضه میوه و تره‌بار تازه و ارزان قیمت، توسعه غرفه‌های میوه و تره‌بار بسیار با اهمیت است.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول