اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

8 پروژه شهری در زنجان افتتاح می‌شود

معاون امور عمرانی شهردار زنجان گفت: شهرداری زنجان 8 پروژه آماده بهره‌برداری برای هفته دولت دارد.

8 پروژه شهری در زنجان افتتاح می‌شود

اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آماده شدن قطعه نخست کنارگذر کمربند شمالی زنجان اظهار کرد: قطعه حد فاصل بسیجیان و گلشهر با عنوان شهید شهریاری آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه قطعه نخست کنارگذر شمالی زنجان به دلیل وجود مشکل در یک قطعه کوچک هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده است، اضافه کرد: به محض رفع مشکل لوله شرکت آب و فاضلاب در این مسیر پروژه مورد نظر به صورت رسمی افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون امور عمرانی شهردار زنجان از آماده افتتاح بودن چند پروژه دیگر در سطح شهر خبر داد و گفت: 15 مغازه‌ تجاری احداث شده در مجتمع تجاری طرح سبزه میدان نیز برای هفته دولت آماده افتتاح می‌شود.

وی از آماده افتتاح شدن حدود هشت پروژه در حوزه‌های مختلف در سطح شهر زنجان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها تا هفته دولت آماده بهره‌برداری می‌شود.

عزیزی بازگشایی امتداد محور زینبیه شرقی از تقاطع دلجویی به سمت خواجه نصیر و اطلس جامع گردشگری زنجان را از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرداری زنجان در هفته دولت اعلام کرد.

وی از ساماندهی ورودی شرقی زنجان (جاده تهران) خبر داد و اضافه کرد: پارک بهارستان زنجان نیز در هفته دولت به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون امور عمرانی شهردار زنجان بهره‌برداری از دوربین‌های نصب شده در بازار زنجان را دیگر پروژه آماده بهره‌برداری در زنجان به مناسبت هفته دولت اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول