اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

نماز عید فطر در محل زمین مصلی امام خمینی(ره) سمیرم برگزار می‌شود

امام جمعه سمیرم ضمن تکذیب خبر غصبی بودن زمین مصلی امام خمینی(ره) سمیرم گفت: نماز عید فطر امسال همچون دو سال گذشته در محل زمین مصلی امام خمینی با امامت امام جمعه سمیرم برگزار می‌شود.

نماز عید فطر در محل زمین مصلی امام خمینی(ره) سمیرم برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌دار اظهار کرد: مسلمانان با حضور در نماز عید فطر وحدت، اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای برگزاری نماز عید فطر به صورت باشکوه تصریح کرد: نماز عید فطر امسال سمیرم همچون دو سال گذشته در محل مصلی امام خمینی واقع در خیابان مولوی سمیرم با شکوه برگزار می‌شود.

امام جمعه سمیرم  از جمله اعمال روز عید فطر را پرداخت زکات دانست و اظهار کرد: در روز عید فطر صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در محل برپائی نمازگزاران عید فطر (زمین مصلی امام خمینی(ره) سمیرم) به منظور جمع آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر می‌شوند.

وی با تکذیب خبر غصبی بودن مکان محل مصلی امام خمینی سمیرم در برخی رسانه‌ها تاکید کرد: زمین مصلی به ارزش 229 میلیون تومان از صاحبان زمین با رضایت دو طرفین و به صورت قانونی خریداری و پرداخت شده است و انتشار خبر غصبی بودن محل مصلی به دلیل تعصبات محلی برخی افراد و سنگ اندازی برای ساخته نشدن این مکان مقدس است.

موسوی خاطرنشان کرد: با ساخت این مصلی در شهرستان سمیرم نمازگزاران می‌توانند از امکاناتی مانند کتابخانه، تالار، فضای سبز، سرویس بهداشتی، فضای تفریحی پارک و آب و برق مطلوب برخوردار شوند که سبب پرشدن بسیاری از کمبودهای فعلی شهر نیز می‌گردد.

انتهای پیام/2301/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول