اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نور:

3 هزار سالن ورزشی به نام 9 دی ساخته می‌شود/ افتتاح سالن 9 دی نور

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: برابر ابلاغ سپاه باید 3 هزار سالن به‌نام 9 دی در سراسر کشور احداث شود که سالن 9 دی سپاه ناحیه نور در همین راستا احداث و امروز بهره‌برداری شد.

3 هزار سالن ورزشی به نام 9 دی ساخته می‌شود/ افتتاح سالن 9 دی نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ناصر توکلی صبح امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی 9 دی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نور اظهار داشت: با توجه به ماشینی شدن زندگی و پشت میز نشینی، مقوله ورزش از نیازهای ضروری بشر امروز است.

فرمانده سپاه ناحیه نور تصریح کرد: تلاش همه دولت‌ها و دستگاه‌ها متولی برای شادابی و نشاط جامعه است و بسیج هم از این غافله عقب نماند و در این راستا علاوه بر برنامه‌های ورزشی خود اقدام به ساخت سالن‌های ورزشی کرده است.

وی ابراز داشت: برابر ابلاغ سپاه باید 3 هزار سالن به‌نام 9 دی در سراسر کشور احداث شود که سالن 9 دی سپاه ناحیه نور در همین راستا احداث و امروز بهره‌برداری شد.

توکلی از احداث سوله‌های صالحین در حوزه‌های مقاومت خبر داد و افزود: چهار سوله در چهار حوزه مقاومت محلات که دارای زمین بودند در حال احداث است و جلسات هماهنگی پشتیبانی نیز در محل فرمانداری برای تهیه زمین و احداث سایر سوله‌ها انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه نور اهداف طرح را پرکردن اوقات فراغت بسیجیان و دیگر اقشار ذکر کرد و افزود: نیمی از جمعیت شهرستان نور بسیجی هستند و این امر راهی برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

وی افزود: در همین آغاز کار درخواست‌های زیادی برای استفاده از سالن شده و با بررسی درخواست‌ها در اختیار آنان قرار خواهد گرفت که البته دو روز در هفته باید در اختیار خواهران قرار گیرد.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول