اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:

خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی و بیداری در جامعه هستند

نماینده مردم بیجار در مجلس خبرنگاران را طلایه‌داران آگاهی و بیداری در جامعه عنوان کرد و گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند.

خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی و بیداری در جامعه هستند

سیدمحمد بیاتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی گفت: خبرنگاری مبتنی بر صداقت و صراحت در گفتار و امانتداری از مسئولیت های مهم حرفه خبرنگاران است.

وی بر ضرورت تلاش خبرنگاران در خنثی‌سازی فعالیت بیگانگان در تغییر افکار و عقاید مردم، گفت: کمپانی های خبری غرب پیش‌قراول جبهه مقابله با جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه فعالیت‌های مثبت دولت در زمان‌های مختلف هستند و رسالت خبرنگار جمهوری اسلامی نیز مقابله با این تهاجم‌هاست.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایطی که بسیاری از رسانه‌های ارتباط جمعی در اختیار استکبار جهانی است و افکار عمومی را آنچنان که خودشان می‌خواهند شکل می‌دهند، خبرنگاران متعهد در مصاف با استکبار خبری نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

بیاتیان با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، ابراز کرد: خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست.

وی، رسالت خبرنگاران را در این برهه زمانی که دشمنان با جنگ نرم به ستیز و دشمنی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برخواسته‌اند، سنگین و خطیر عنوان کرد.

نماینده مردم بیجار، حسن‌آباد و بابارشانی در مجلس با بیان اینکه خبرنگاران زبان ناطق مردم در جامعه هستند، یادآور شد: صداقت در گفتار موجب پیشبرد اهداف نظام نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه دایره  مسئولیت و کار خبرنگاران جهانی است، تأکید کرد: با نگاهی به مسئولیت جهانی رسالت خبرنگار در مخابره و نگاشتن صد چندان می‌شود.

بیاتیان در پایان ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران خصوصا خبرنگاران بیجاری این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعا گفت: خبرنگاران روشنگری و افکار مردم را به دریافت حقیقت سوق دهند.

لازم به ذکر است؛ ظهر امروز مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در دفتر نماینده مردم بیجار برگزار و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/79015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول