اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه:

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: خبرنگاران به‌عنوان چشم بینا، زبان گویا و وجدان بیدار جامعه هستند که گام در عرصه روشنگری گذاشته‌اند.

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نورالله حسینی اظهار داشت: خبرنگاران به‌عنوان چشم بینا، زبان گویا و وجدان بیدار جامعه هستند که گام در عرصه روشنگری گذاشته و از طریق نقد منصفانه با ابزار مقدس قلم؛ سعی در تعالی کشور و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری دارند و بدین لحاظ نقشی حیاتی و غیرقابل انکار در رهنمونی جامعه به سمت سعادت و توسعه هر چه بیشتر ایفا می‌کنند.

بر اساس گزارش استانداری، حسینی افزود: به‌راستی که رسالت این قشر فرهیخته و پرتلاش به‌عنوان طلایه‌داران و پرچم‌داران عرصه تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی، همانا انعکاس مبتنی بر حقیقت وقایع و تلاش در راستای بهبود وضع جامعه و کمک به توسعه همه‌جانبه و پایدار کشور است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه تصریح کرد: جامعه اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه از این نظر در ردیف سرآمدان کشور بوده و همواره در تمامی فراز و نشیب‌ها و روزهای تلخ و شیرین؛ منادی حقوق ملت و  یار و یاور کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: قلم و زبان در بیان تقدیر از این قشر نستوه و مجاهد قاصر است. راویان صدیق و سخت‌کوشی که بی‌هیچ شائبه و آلایشی با از خودگذشتگی تمام، قدم در این وادی پرخطر نهاده و عمر عزیز خود را صرف اگاهی‌بخشی به دیگران می‌کنند.

حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه، به‌ویژه شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه، تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/2700/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول