اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل در گفت‌وگو با فارس:

خبرنگاران خبرها را به نرخ حقیقت تنظیم کنند/ فارس در عرصه خبر مستقل عمل می‌کند

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه خبرنگاران باید به دنبال انعکاس حقایق جامعه باشند، گفت: خبرنگاران خبر را به نرخ روز نفروشند بلکه خبر را به نرخ حقیقت تنظیم کنند.

خبرنگاران خبرها را به نرخ حقیقت تنظیم کنند/ فارس در عرصه خبر مستقل عمل می‌کند

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: خبرنگاران از ارکان مهم جامعه هستند که با حضور در دل مردم و دریافت مشکلات و نارسایی‌های موجود نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات جامعه ایفا می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه خبرنگاران حلقه اتصال بین جامعه، دولتمردان، صاحب‌نظران، اندیشمندان و تحلیل‌گران جامعه هستند، افزود: یک تحلیل‌گر و مفسر خبری را که تحلیل می‌کنند حاصل تلاش و کنکاش خبرنگار بوده که این امر بسیار حایز اهمیت است.

 روحانی بیان داشت: خبرنگار باید خبرساز باشد و تنها به دنبال کسب اخبار دریافتی نباشد بلکه با حضور در میان مردم و طرح مشکلات موجود اخبار زنده و پویا تهیه کند، حقایق و واقعیت‌های خبر را جدی گرفته و صادقانه به مسئولان نظام انتقال دهد.

 وی تصریح کرد: خبرنگاران خبر را به نرخ روز نفروشند بلکه اخبار را به نرخ حقیقت تنظیم کنند و برای تهیه نان و مایحتاج خود وامدار کسی نشوند و خبرها را به نرخ نان تنظیم نکنند.

 امام جمعه بابل اذعان داشت: آن دسته از خبرنگارانی که خبر را به نرخ نان تنظیم می‌کنند افرادی هستند که مورد لعن و نفرین خداوند قرار می‌گیرند چرا که خداوند در قرآن کریم پیامبر را به قلم قسم داده است.

‌روحانی اظهار داشت: مردم باید از خبرنگاران قدردانی کنند، جایگاه خبرنگاران را بشناسند، خبر را به خبرنگاران انتقال دهند و خبرنگاران نیز باید خبرهای موجود را به دور از اغراض‌های مختلف، نگاه‌های سیاسی و حزبی به جامعه منتقل کنند.

 وی از خبرگزاری فارس به عنوان یکی از خبرگزاری‌های بسیار معتبر در سطح کشور یاد کرد و افزود: خبرنگاران این خبرگزاری متعهدانه، با صداقت و به دور از هر نوع گرایش سیاسی در انعکاس اخبار و واقعیات جامعه به مخاطبان عمل می‌کنند.

 روحانی صحت، سرعت و دقت را از ویژگی‌های بارز و عوامل موفقیت خبرگزاری فارس در بین رسانه‌های شنیداری و دیداری در کشور برشمرد.

 به گزارش فارس، امام جمعه بابل در تماس تلفنی نیز با سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران از مدیرعامل خبرگزاری فارس، پرسنل و خبرنگاران این خبرگزاری تقدیر کرد و بیان داشت: خبرگزاری فارس در مازندران توفیق‌های بسیار خوبی در سطح استان کسب کرده که این توفیق‌ها شایسته قدردانی است.

 انتهای پیام/86009/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول