اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

مهم‌ترین نقطه قوت و ضعف وزیر پیشنهادی کشاورزی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضاء کمیسیون کشاورزی مجلس مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف وزیر کشاورزی پیشنهادی دولت یازدهم بررسی می‌کنند.

مهم‌ترین نقطه قوت و ضعف وزیر پیشنهادی کشاورزی

علی ایرانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از حضور دو وزیر پیشنهادی دولت یازدهم در بخش وزرات کشاورزی و وزارت نیرو در کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد.

وی بیان کرد: محمود حجتی وزیر پیشنهادی وزراتخانه کشاورزی و حمید چیت‌چیان وزیر پیشنهادی وزراتخانه نیرو با حضور در این کمیسیون به ارائه گزارش مفصلی در ارتباط با برنامه‌های خود دادند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس متذکر شد: همه اعضای کمیسیون با گوش دادن به برنامه‌های آنها، در ادامه سوالات و نظرات خود را در ارتباط با وجود برخی از مشکلات و موانع کشوری در حوزه‌های مربوطه با وزرا مطرح کردند.

وی از مطرح کردن سوالاتی درباره موضوعات حساس مربوط به استان اصفهان ازسوی خود درباره جمله بحران آب و طرح‌های نیمه تمام بخش آب شرب و کشاورزی اصفهان؛ مشکلات مربوط به تالاب گاوخونی با وزیر نیرو در این جلسات خبر داد و گفت: از وزیر نیروی پیشنهادی انتظار می‌رود که در ارتباط با این مباحث برنامه خوبی ارائه دهد.

ایرانپور در ادامه درباره برخی از سوالاتی که اعضای کمیسیون کشاورزی از حجتی وزیر پیشنهادی کشاورزی پرسیده بودند سخن گفت و ابراز داشت: درخواست ارائه برنامه برای کنترل قیمت نهاده‌های دامی، راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات کشاورزان و تعیین دقیق زمان عملیاتی شدن و به نتیجه رسیدن برنامه‌ها از جمله سوالات اعضاء کمیسیون بود.

وی از نقاط قوت و ضعف  محمود حجتی وزیر کشاورزی پیشنهادی دولت یازدهم گفت و عنوان کرد: از نقاط قوت این وزیر، سابقه و تجربه این فرد در سمت وزیر کشاورزی در دوره‌های قبل و آشنایی کامل این وزیر با بدنه وزراتخانه‌ها است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان تصریح کرد: از باب نقاط نگرانی اعضا کمیسیون کشاورزی نسبت به این وزیر پیشنهادی، می‌توان به  سیاسی بودن این فرد و اینکه در آینده رسالت وزراتخانه کشاورزی زیر سایه سنگین کارهای سیاسی قرار گیرد و از انجام وظایف خود دور شود، اشاره کرد.

انتهای پیام/63001/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول