اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد کردستان خبر داد

ارائه یک میلیون نفر ساعت آموزش در کردستان / فعالیت 10 مرکز تخصصی کوتاه مدت

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد کردستان از ارائه یک میلیون نفر ساعت آموزش در استان طی سال گذشته خبر داد.

ارائه یک میلیون نفر ساعت آموزش در کردستان / فعالیت 10 مرکز تخصصی کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیروان صیدی ظهر امروز در دیدار کارکنان جهاد دانشگاهی استان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان گفت: فعالیت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی در چهار حوزه تعریف و اجرا می‌شود.

به گفته وی، آموزش فراگیران آزاد، آموزش‌های الکترونیک و دوره‌های مجازی، آموزش کارکنان دولت و دوره‌های اشتغالزایی از حیطه‌های فعالیت این معاونت در سطح کشور و استان است.

به گفته معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد کردستان، جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش به کارکنان دولت در پنج بخش مجوز داشته و در بحث برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌های استخدامی در سطح استان فعالیت می‌کند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد کردستان از فعالیت 10 مرکز تخصصی کوتاه مدت در سطح استان خبر داد و گفت: تعداد فراگیران جهاد دانشگاهی در سال 86، 604 نفر و این آمار در سال‌جاری به 21 هزار و 642 نفر ارتقا یافته است.

صیدی با بیان این‌که تعداد مجوز دوره‌های آموزشی در سال 86، 11 مجوز بود، گفت: در حال حاضر 120 مجوز دوره‌های آموزشی در جهاد دانشگاهی استان صادر می‌شود.

به گفته وی، معاونت آموزش جهاد دانشگاهی استان از سه فضای آموزشی در سال 86 به 66 فضای آموزشی در سال‌جاری با داشتن تمام امکانات ارتقا پیدا کرده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد کردستان افزود: با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در سال گذشته یک میلیون نفر ساعت آموزشی توسط جهاد دانشگاهی در استان به مخاطبین ارائه شده است.

صیدی از افزایش 200 درصدی فراگیران این آموزش‌ها در سال‌جاری نسبت به سال 89 خبر داد و گفت: در سال گذشته 21 هزار و 642 نفر در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند در حالی که این تعداد در سال 89، هشت هزار و 775 نفر بوده است.

وی به برخی از توفیقات حوزه آموزش جهاد دانشگاهی استان اشاره کرد و گفت: کسب رتبه چهار در تدوین دوره‌های آموزشی، کسب رتبه 10 کشور در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی، کسب رتبه سه کشور جذب فراگیر ادارات دولتی و راه‌اندازی نخستین سایت مجازی در استان و راه‌اندازی گسترده‌ترین شبکه آموزشی با 10 مرکز آموزشی در استان از توفیقات این معاونت در استان بوده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد کردستان در پایان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی کردستان تنها مرکز مجاز برگزاری آزمون‌های پزشکی در استان است.

انتهای پیام/79002/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول