اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

گیلان آماده ورود گردشگران تابستانی است

رئیس پلیس گیلان به پایان ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: گیلان آماده ورود انبوه گردشگران تابستانی به این استان است.

گیلان آماده ورود گردشگران تابستانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه محافل انس با قرآن کریم پلیس گیلان اظهار کرد: قرآن کریم معجزه عظیم خداوند است.

وی به نزول قرآن کریم به پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: قرآن کتاب هدایت جامع و کامل برای تمام بشریت است.

قائدرحمتی قرآن کریم را کتاب راهبردی مسلمانان دانست و تصریح کرد: تمسک به قرآن و تعالیم این کتاب آسمانی موجب رستگاری بشر در دنیا و آخرت می‌شود.

رئیس پلیس گیلان عمل به قرآن را مایه رستگاری انسان خواند و بیان کرد: محافل انس با قرآن موجب آشنایی بیشتر با تعلیم الهی می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های روخوانی و آشنایی با قرآن کریم در نیروی انتظامی گیلان سطح‌بندی شده است، اذعان کرد: کلاس‌های قرآن کریم در تمام کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، ستادها و واحدهای اجرایی صف و ستاد پلیس گیلان به طور گسترده در حال برگزاری است.

قائدرحمتی به برگزاری محفل انس با قرآن برای خانواده‌های کارکنان پلیس گیلان اشاره کرد و افزود: تمام کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی از محضر قرآن بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده انتظامی گیلان تقویت بنیه معنوی را یکی از آثار اجتماعی روزه‌داری در ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: تقویت بنیه معنوی افراد موجب کاهش جنبه‌های غیر معنوی در جامعه می‌شود.

وی از کاهش آمار جرایم در ماه مبارک رمضان در گیلان خبر داد و بیان کرد: برابر آمارهای موجود در ماه مبارک رمضان، دهه محرم و ایامی که مردم بیشتر به معنویات و مسائیل دینی توجه می‌کنند با کاهش بسیاری از جرایم مواجه هستیم.

قائدرحمتی توجه به دین را راهگشای بشر خواند و اظهار کرد: پرهیز از گناه و معصیت سبب رستگاری انسان است.

رئیس پلیس گیلان در ادامه به فرا رسیدن عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: گیلان از حوزه‌های گردشگرپذیر کشور است و برنامه‌ریزی لازم در موضوع‌های ترافیکی، انتظامی و امنیتی در جاده‌ها، ساحل دریا، تفرجگاه‌ها و معابر عمومی شهری انجام شده است.

وی با تاکید براینکه گیلان آماده ورود انبوه گردشگران تابستانی به این استان است، تصریح کرد: برآورد حجم ورود گردشگران به گیلان انجام شده است و هماهنگی لازم با تمام دستگاه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/84001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول