اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان مرکزی:

بیش از 21 هزار شیشه آبلیمو با نشان تقلبی استاندارد توقیف شد

مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: 21 هزار و 876 آبلیموی غیر استاندارد و مجعول به نشان استاندارد در استان توقیف شد.

بیش از 21 هزار شیشه آبلیمو با نشان تقلبی استاندارد توقیف شد

سید سعید میرنظامی‌مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اجرای طرح نظارت بر محصولات عرضه شده در بازار اظهار کرد: با بازرسی‌های انجام شده از کالاهای سطح بازار مصرف استان، بازرسان این اداره کل با شناسایی آبلیموهای فاقد نشان استاندارد و یا مجعول به نشان استاندارد مواجه شدند.

این مسئول ادامه داد: در این بازرسی 12 هزار و 485 آبلیموی شیشه‌ای، 3 هزار و 81 آبلیموی دو لیتری و 6 هزار و 310 آبلیموی یک و نیم لیتری توقیف شد.

وی تصریح کرد: این آبلیموها با نام‌های تجاری دست چین، نوش‌آگین، گلدست و دو نام تجاری دیگر که هنوز شناسایی نشده‌اند در بازار توزیع شده که همه نام‌ها مربوط به شرکت دست‌چین بهمن بوده و در این موارد فقط یکی از نماینده‌های پخش در اراک کشف شده است و تحقیقات برای شناسایی توزیع کنندگان دیگر ادامه دارد.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی تصریح کرد: بازرسی‌ها از تمامی نمایشگاه‌ها و اصناف ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر جمع‌آوری و توقیف، پرونده‌ها به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

به گفته وی، مصرف کنندگان در صورت بروز هر گونه شکایات و یا پیشنهادات می‌توانند موارد را به سامانه تلفنی 1517 و یا سامانه ملی رسیدگی به شکایات استاندارد به آدرس www.isiri.org.ir اعلام کنند و در صورت خرید این‌گونه محصولات سریعاً نسبت به تحویل به اداره کل استاندارد اقدام کنند.

انتهای پیام/87003/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول