اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای استان بوشهر:

سوءاستفاده کنندگان از کارت بازرگانی در بوشهر دستگیر شدند

رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری دو نفر سوء استفاده کننده کارت بازرگانی یکی از شرکت‌های بازرگانی در استان خبر داد.

سوءاستفاده کنندگان از کارت بازرگانی در بوشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جواد جهانشیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نماینده یکی از شرکت‌های بازرگانی استان به پلیس فتا مراجعه و در راستای سوء استفاده از کارت بازرگانی شرکت خود اظهار داشت: افرادی به صورت غیرمجاز دسترسی به کارت بازرگانی این شرکت داشته و اقدام به ثبت سفارش بصورت غیرمجاز کرده‌اند.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتای استان بلافاصله تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را جهت شناسایی کاربر یا کاربرانی که به سامانه مورد نظر دسترسی غیرمجاز داشتند، آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از استعلامات لازم و تحقیقات گسترده پلیس در نتیجه مشخص شد دو نفر از کارمندان شرکت که اخیراً نیز اخراج شده بودند مجوز دسترسی و ثبت سفارش داشته‌اند.

جهانشیری خاطرنشان کرد: هر دو نفر توسط پلیس فتای استان دستگیر و به ثبت سفارش کالاهای تجاری با استفاده از کارت بازرگانی شرکت به صورت تلفنی در زمان اخراج اعتراف کردند.

گفتنی است، پرونده تشکیل و هر دو نفر برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شدند.

انتهای پیام/66006/س10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول