اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کونگ‌فو استان بوشهر خبر داد

فعالیت 3000 هنرجوی کونگ‌فو در استان بوشهر

رئیس هیئت کنگ‌فو استان بوشهر از فعالیت سه هزار هنرجوی کنگ‌فو در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 3000 هنرجوی کونگ‌فو در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حمیدرضا بنافی شامگاه سه‌شنبه در سمینار هنرجویان کونگ‌فو استان بوشهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر هیئت کونگ‌فو استان بوشهر فعالیت‌های گسترده‌ای در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر داشته و این فعالیت‌ها برای اقشار ورزشکاران محسوس بوده است.

وی افزود: ورزش کونگ‌فو در استان بوشهر بالغ بر سه دهه سابقه فعالیت دارد و فعالیت گسترده مربیان سبک‌های مختلف این رشته و همکاری با کمیته‌های مختلف ورزشی استان از عواملی است که سبب رشد فزاینده و افزایش سطح فعالیت‌های ورزش کونگ‌فو در استان بوشهر شده است.

بنافی با اشاره به جمعیت جامعه کونگ‌فوکاران استان بوشهر گفت: بالغ بر سه هزار هنرجو در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در رشته کونگ‌فو و سبک توآ فعالیت دارند.

رئیس هیئت کونگ‌فو استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 150 مربی و 50 داور با مدرک در رشته ورزشی کونگ‌فو در این استان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: توجه به مباحث فرهنگی مهم‌ترین رویکردی است که این هیئت در سال‌های اخیر به آن توجه داشته و تمامی همایش‌های جمعی و سمینارهایی که در دو سال گذشته برگزار شده است با محوریت مباحث فرهنگی و مذهبی بوده است.

بنافی بیان داشت: توجه به ورزش بانوان از اهدافی است که این هیئت در سال‌های اخیر به آن توجه داشته و با گذشت هر سال شاهد گسترش فعالیت‌های ورزشی بانوان در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کونگ‌فو چهار جانبه بانوان اضافه کرد: مسابقات چهار جانبه سبک توآ بانوان استان بوشهر 25 مردادماه با مشارکت تیم‌های کونگ‌فو بانوان در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: برگزاری همایش بزرگ توآ و جشنواره بزرگ کونگ‌فو با مشارکت تمامی تکنیک‌های این رشته ورزشی از برنامه‌های جامعی است که در نیمه نخست سال جاری شاهد آن خواهیم بود.

رئیس هیئت کونگ‌فو استان بوشهر عنوان کرد: اردوی آمادگی تیم کونگ‌فو جوانان و بزرگسالان استان و مسابقات نونهالان و نوجوانان استان بوشهر از برنامه‌هایی است که با هماهنگی این هیئت ورزشی در نیمه نخست مهرماه سال جاری اجرا می‌شود.

بنافی ابراز داشت: برگزاری استاژ تیم ممای استان بوشهر از برنامه‌هایی است که با مشارکت گسترده کونگ‌فوکاران استان بوشهر در نیمه دوم شهریورماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان استان و شهرستان‌ها توجه بیشتری به ورزش کونگ‌‎فو داشته باشند و با توجه به ظرفیت‌‌های موجود زمینه گسترش هر چه بیشتر این ورزش در استان را فراهم آورند.

انتهای پیام/2452/ط40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول