اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خبر داد

ایجاد 300 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر در آستانه عید سعید فطر از ایجاد 300 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان بوشهر خبر داد.

ایجاد 300 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه جمع‌آوری هر نوع زکات مستحبی دائم و فطریه به عهده کمیته امداد امام خمینی است، اظهار داشت: اگر موسسات و ادارات بخواهند هرگونه اقدامی در این راستا داشته باشند، باید با این نهاد هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: در روز عید فطر 300 پایگاه جمع‌آوری فطریه در مصلی نماز جمعه، مساجد و مراکز نیکوکاری در استان برپا می‌شود و پاکت‌های مخصوص به این امر نیز تهیه شده که مردم می‌توانند زکات فطره خود را در این پاکت‌ها قرار دهند.

محبی بیان کرد: در قالب طرح مسجد محوری کمیته امداد در محلات هر میزان کمک که جذب شود 100 درصد آن به نیازمندان همان محله تعلق می‌گیرد.

وی ضمن بیان اینکه در سال قبل مبلغ 67 میلیون تومان در قالب زکات فطره به امداد کمک شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به فضای معنوی امداد، برنامه‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرا شد که می‌توان به افتتاح 11 مرکز نیکوکاری در این ماه اشاره کرد و اهداف افتتاح این پایگاه جمع‌آوری کمک‌های خیرین و ساماندهی امور محرومین است.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول