اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

کمیسیون کشاورزی به وزیر پیشنهادی رای مثبت می‌دهد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح‌ها و پیشنهادات وزیر پیشنهادی آرای مثبت اعضای کمیسیون کشاورزی را کسب کرده است، گفت: به احتمال قوی حجتی وزیر جهادکشاورزی می‌شود.

کمیسیون کشاورزی به وزیر پیشنهادی رای مثبت می‌دهد

حسین نیازآذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: با توجه به اینکه حجتی دو دوره وزیر جهادکشاورزی بوده و سابقه فعالیت در وزارت جهادکشاورزی را داشته است از تجربه بسیار خوبی در زمینه کشاورزی برخوردار بوده و بر این اساس سبب پیشرفت و توسعه فعالیت‌های کشاورزی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه حجتی از نیروهای خوبی در عرصه کار و خدمت برخوردار است بعد از مدت‌ها در کمیسیون کشاورزی طرح و برنامه‌های خوبی ارائه داده است و با توجه به نقش و جایگاه کشاورزی در امنیت غذایی و توسعه ملی نیاز است وزارتخانه از ظرفیت خوبی برخوردار شود.

نیاز آذری بیان داشت: با توجه به شناختی که در دوران خدمتم در جهادکشاورزی از حجتی دارم مطمئن هستم شرایط بسیار خوبی را در بخش کشاورزی ایجاد می‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی امروز در کمیسیون کشاورزی مجلس حضور یافته، طرح‌ها و برنامه‌های خود را ارائه داده است که پیش‌بینی می‌شود حجتی با کسب اکثریت آرا وزیر جهادکشاورزی شود.

انتهای پیام/86009/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول