اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در شیراز انجام می‌شود

اکران فیلم‌های برتر جشنواره فیلم کوتاه تهران در تالار حافظ

فیلم‌های برتر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران فردا در تالار حافظ شیراز به روی پرده می‌رود.

اکران فیلم‌های برتر جشنواره فیلم کوتاه تهران در تالار حافظ

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در ادامه اکران و نقد فیلم‌های کوتاه ایران و جهان در شیراز از ساعت 18 چهارشنبه 16 مرداد ماه جاری فیلم «چهاردیواری سارایوو» به کارگردانی ندیم گوچ، فیلم «پرتره» به کارگردانی بهنام عابدی، فیلم «قرمز» به کارگردانی حسین کشاورزی، فیلم «وقت نهایی» اثر نزار الغراوی و فیلم «شنبه» به کارگردانی سعید روستایی اکران خواهد شد.

بر اساس این گزارش، فیلم چهار دیواری سارایوو بهترین فیلم داستانی در بخش مسابقه بین‌المللی، فیلم پرتره ساخته بهنام عابدی و فیلم قرمز بهترین استعداد جوان در بخش مسابقه ملی، فیلم وقت نهایی محصول اردن، بهترین فیلم داستانی بخش مسابقه بین‌المللی و فیلم شنبه بهترین فیلم‌نامه در بخش مسابقه ملی هستند.

«پرتره» که اقتباسی از داستان کوتاه کلاف سردرگم نوشته بهرام صادقی است، با بازی علی سرابی و افشین هاشمی ساخته شده و تدوین آن را نیز مصطفی خرقه‌پوش انجام داده است.

بنا به گزارش دریافتی فارس، فیلم قرمز نخستین ساخته هنرمند جوان بوشهری است و در 100 ثانیه داستان پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که در روزی بارانی در بافت تاریخی بوشهر بر اثر کنجکاوی ماهی خود را گم می‌کند.

به گزارش فارس، برنامه نمایش فیلم‌های کوتاه مطرح ساعت 18 چهارشنبه این هفته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز در تالار حافظ این شهر برگزار می‌شود و تماشای فیلم‌ها برای علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/ 2448/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول