اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر تشریح کرد

شرایط شرکت در سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر شرایط شرکت در سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج این استان را تشریح کرد.

شرایط شرکت در سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج

مصطفی مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: حداکثر زمان فیلم‌ها برای داستانی و انیمیشن 30 و 40 دقیقه و نماهنگ هفت دقیقه است.

وی بیان کرد: فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه بسیج از سال 1390 به بعد باید ساخته شده باشد.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر تصریح کرد: آثار می‌توانند در بخش استانی در بخش بر روی dvd با فرمت فایل پخش شده در دستگاه دی وی دی ارسال شوند و آثار منتخب جشنواره‌های استانی برای بررسی نهایی و شرکت در جشنواره فیلم کوتاه بسیج مرحله کشوری بر روی نوار DVCAM ارسال شوند.

مردانی خاطرنشان کرد: به همراه آثار منتخبین بخش استانی دو قطعه عکس از صحنه و یک قطعه عکس پرسنلی از کارگردان به صورت دیجیتال بر روی CD باید ارسال شود.

وی با بیان اینکه هر فرد حداکثر با سه اثر می‌تواند در جشنواره شرکت کند، اظهار داشت: فیلمنامه‌ها باید تایپ شده روی یک طرف کاغذ A4 دارای شماره صفحه و بدون طلق و شیرازه و منگنه باشد و همچنین خلاصه آن در دو صفحه ارایه شده و فایل فیلمنامه مورد نظر در قالب CD در فرمت WORD ضمیمه شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر خاطرنشان کرد: آثار ارسالی بر روی DVD باید با فرمت قابل پخش در دستگاه DVD ضبط شده باشند، بنابراین به فیلم‌های ضبط شده با فرمت‌های دیتا و غیره ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مردانی اضافه کرد: جشنواره فیلم کوتاه بسیج در استان بوشهر در بخش‌های داستانی، مستند، انیمیشن نماهنگ، فیلمنامه‌نویسی برگزار می‌شود و آثار برگزیده به جشنواره سراسری فیلم بسیج راه خواهند یافت.

سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج 15 اسفند ماه سال جاری در بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول