اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج خواهران شهر لالجین خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای زنان حماسه‌ساز در لالجین

فرمانده بسیج خواهران شهر لالجین از برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای زنان حماسه‌ساز در شهر لالجین به مناسبت هفته بسیج جامعه زنان خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای زنان حماسه‌ساز در لالجین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بهار، اعظم محسنی‌امجد اظهار کرد: نخستین نمایشگاه دستاوردهای زنان حماسه‌ساز شهر لالجین به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) به مناسبت هفته بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته از تاریخ 13 تا 19 مرداد ماه هر روزه از ساعت 10 تا 19 برای پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

فرمانده بسیج خواهران شهر لالجین  تصریح کرد: در این نمایشگاه دستاوردهایی از قبیل قلاب‌بافی، چرم‌دوزی، هنرهای دستی، منبت‌کاری، هویه‌کاری و ... برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

به گفته وی هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه دستاوردها و توانمندی‌های زنان و خواهران بسیجی در عرصه‌های اجتماعی است.

محسنی‌امجد بیان داشت: با توجه به نقش زنان در جامعه و توانمندی‌های آنان در خلق حماسه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و سازندگی امسال حوزه حضرت زینب(س) برای نمایش این موفقیت‌ها اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است.

وی در پایان مهمترین هدف این نمایشگاه را تحکیم بنیاد خانواده خواند و خاطرنشان کرد: زنان جامعه اسلامی می‌توانند علاوه بر تربیت فرزندان در عرصه اجتماع نیز نقش‌آفرین بوده و در عرصه تولید و اشتغال نقش مهم و برجسته‌ای را ایفا کنند.

انتهای پیام/89006/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول