اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

مسئولیت در نظام اسلامی سخت و طاقت‌فرسا است

امام جمعه آمل گفت: داشتن مسئولیت در مملکت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و مسئول باید در این راستا همه توان و همت خود را خرج کند.

مسئولیت در نظام اسلامی سخت و طاقت‌فرسا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی عصر امروز در دیدار بخشدار و کارکنان بخشداری جدیدالتاسیس دشت‌سر بیان داشت: داشتن مسئولیت در مملکت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و مسئول باید در این راستا همه توان و همت خود را خرج کند.

وی ابراز داشت: باید در انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدا و ایثارگری‌شان حاصل شده به بهترین شکل با صبر و بردباری خدمت به خلق را در راس امور خود قرار دهیم.

امام جمعه آمل سخت‌ترین کار در عصر امروز را داشتن مسئولیت اجرایی امور دانست و گفت: توقع‌های مردم نیز به جا و زیاد است و باید در مقابل آنها پاسخگو بود.

وی با اعلام اینکه در مملکتی زندگی می‌کنیم که ولایت سینه به سینه به ما رسیده است، ابراز داشت: هم‌اکنون بر سر سفره امام علی(ع)، اهل بیت و خاندانش نشسته‌ایم و باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم.

بخشدار دشت‌سر آمل نیز در این دیدار با اعلام اینکه بخش جدیدالتاسیس دشت‌سر دارای 40 روستای شهرستان آمل است، اذعان داشت: این بخش 37 هزار نفر جمعیت دارد.

سیدمحمد حسنی یادآور شد: مردم انقلابی ولایت‌مدار این بخش در هر برهه از انقلاب اسلامی برای همیشه در صحنه بودند و تقدیم شهدا، جانبازان و ایثارگران زیادی از این بخش موید این ادعا است.

وی با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای پیشرفت روزافزون این بخش با همکاری دیگر عوامل به کار می‌گیریم، گفت: بیشتر کار مردم این بخش برنج‌کاری، دامداری و سیفی‌کاری است که نقش زیادی در اقتصاد این شهرستان دارند.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول