اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

امروز مهمترین وظیفه ما حفظ نظام است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: امروز مهمترین وظیفه تک تک افراد حفظ نظام جمهوری اسلامی است تا این مسیر نورانی ادامه پیدا کند.

امروز مهمترین وظیفه ما حفظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار بهرام حسینی‌مطلق، افزود: در طول گذشت بیش از 35 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران دولت‌ها با سلائق مختلف عوض شدند و فراز و نشیب‌هایی را متحمل شدیم ولی آنچه که بدون وقفه ادامه پیدا کرد پیشرفت در مسیر جاده عزت و اقتدار بود.

وی ادامه داد: در طول تمام این 35 سال جنگیدیم و دفاع کردیم، بارها و بارها تهدید شدیم و بار تحریم‌ها را به سختی بر دوش کشیدیم ولی وجبی از خاک عزیز کشور را به دشمن واگذار نکردیم و اکنون نیز افتخار می‌کنیم که همچنان نظام الهی ما در مسیر اقتدار خود قدم برمی‌دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری جدید گفت: امروز بیش از 60 کشور دنیا با آغوش باز از مراسم تحلیف استفاده کردند و رسانه‌های زیادی از سراسر دنیا این جریان را پوشش دادند و این نشان‎دهنده اهمیت و اقتدار کشور ما در جهان است.

وی رهبری هوشمندانه امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت را در کنار ایستادگی و در صحنه حضور داشتن ملت از جمله مواردی دانست که موجب طول عمر پر برکت انقلاب و پیشرفت در زمینه‌های گوناگون می‎شود و گفت: جهاد مقدس ما پایان ندارد و دشمن با آمادگی کامل در مقابل ما ایستاده است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ فرهنگی است تصریح کرد: سپاه پاسداران به ویژه بخش‌های بسیج از جمله بسیج جامعه زنان کشور جهاد مقدس فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار داده است و در اقدامات انجام شده خود در این راستا کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشته است.

حسینی تصریح کرد: نقش زن را می‌توانیم در همه دوران به عنوان یک نقش موثر در کنار مردان به حساب بیاوریم.

وی الگوگیری از شهدا را رسالت امروز آحاد جامعه به ویژه بسیجیان دانست و زندگی مؤمنانه، بی‌ادعا و خدمت بی‌منت را سه خصلت مهمی برشمرد که در تار و پود بسیج ریشه دوانیده است.

وی بسیج جامعه زنان را بزرگ‌ترین تشکل اجتماعی زنان پس از انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: یکی از اهداف بسیج جامعه زنان الگوسازی برای نسل جوان جامعه است و در حوزه الگوسازی برای نسل جوان جامعه تلاش کرده‌ایم تا شهدای زن را در سطح استان قم شناسایی و به عنوان الگوهایی برای نسل جوان به جامعه و جوانان معرفی کنیم.

حسینی اظهار داشت: امروزه شاهد حضور گسترده زنان بسیجی در سطح دستگاه‌ها و پایگاه‌های مقاومت مهندسین، محلات، دانشجویی، کارگری و اقشار مختلف جامعه هستیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه دشمنان در صدد حیازدایی از جامعه ایرانی هستند، مردان و زنان ما باید نسبت به بحث عفاف و حجاب ایفای نقش داشته و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول