اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

پیشتازی اسلام به واسطه معرفی نظام اسلامی توسط مدیران ارزشی است

امام جمعه دهدشت خدمت به نظام اسلامی را مایه افتخار دانست و با اشاره به معرفی اسلام از سوی مدیران ارزشی گفت: امروزه مدیریت اسلامی در معرفی نظام اسلامی باعث پیشتازی اسلام در تمام دنیا شده است.

پیشتازی اسلام به واسطه معرفی نظام اسلامی توسط مدیران ارزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی ظهر امروز در مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه اظهار داشت: پذیرش مسئولیتی که در نظام اسلامی است افتخار بوده و همه باید قدردان این فرصت باشیم.

امام جمعه دهدشت گام برداشتن در راستای آرمان‌ها و اهداف متعالی را مایه سعادت بشری دانست و با بیان اینکه فرصت خدمت به اسلام را باید غنیمت شمارد تصریح کرد: امروزه مدیریت اسلامی در معرفی نظام اسلامی باعث پیشتازی اسلام در تمام دنیا شده است.

حسینی با اشاره به خدمات ارزنده اسلام  و معرفی خوب از سوی مدیران ارزشی اذعان داشت: مردم دنیا پذیرفته‌اند که اسلام در مدیریت جامعه توانمند است و اگر مدیران خوبی نداشتیم در عرصه‌های مختلف حکومت اسلامی منجر به شکست می‌شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام توطئه‌های دشمن علیه نظام روی این جهت است که بگویند نظام اسلامی ناکارآمد است و اسلام نمی‌تواند بر جهان حکومت کند ولی نظام اسلامی عملاً نشان داد که می‌تواند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اسلام آمده که ما را مدیریت کند افزود: ما باید از این زمینه‌ها استفاده کنیم و در راه خدمت به اسلام از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

حسینی با تأکید بر لزوم حرکت در مسیر اسلام با بیان اینکه جریان، جریان شورای یک روستا و شهر نیست ابراز داشت: موفقیت اسلام و معرفی اسلام به عنوان مدیریت صحیح و اثرگذار باید سر لوحه کار قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه زیبایی در ایجاد رغبت کار را مهم عنوان کرد و از اعضای شوراهای اسلامی خواست نسبت به زیباسازی فضای شهر و روستا اهتمام داشته باشند .

انتهای پیام/82016/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول