اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان نظام پرستاری اهدا کرد

هدیه حج عمره برای پرستار وظیفه‌شناس آبادانی

سازمان نظام پرستاری به عصمت سلیمانی، پرستار آبادانی که در دوران دفاع مقدس، رزمنده مجروحی را از مرگ نجات داده بود، سفر حج عمره هدیه داد.

هدیه حج عمره برای پرستار وظیفه‌شناس آبادانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دوشنبه، بیستم ماه مبارک رمضان در برنامه ماه‌عسل شبکه سه سیما، عصمت سلیمانی، پرستار بازنشسته آبادانی که در دوران دفاع مقدس، جان علی فولادی؛ رزمنده مجروح را نجات داده بود، حضور یافت و از خاطرات خود در آن روزها و نحوه نجات این رزمنده ایثارگر صحبت کرد.

این گزارش حاکی‌ست فولادی، رزمنده آن دوران در خاک عراق مجروح شده و با ایثارگری همرزم خود و پس از تحمل سختی‌ها و خطرات زیاد به خاک کشور بازگردانده می‌شود اما پس از بازگشت به کشور در ظاهر علایم حیاتی او از بین می‌رود.

پس از اعلام مرگ فولادی و هنگام بردن وی به سردخانه، پرستار وظیفه‌شناس؛ عصمت سلیمانی می‌گوید که اجازه دهید قبل از بردن وی به سردخانه یکبار دیگر علایم حیاتی او را کنترل کنم که متوجه می‌شود، قلب این رزمنده هنوز می‌تپد و به این ترتیب عملیات احیای او انجام شده و علی فولادی به زندگی باز می‌گردد.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی به پاس تلاش، جدیت و دلسوزی این پرستار فداکار که در روزهای سخت دفاع مقدس به نجات رزمندگان ایثارگر می‌پرداخت، سفر حج عمره را به وی و همسرش اهدا کرد.

انتهای پیام/ 72001/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول