اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی:

17 مردادماه نمادی برای پاسداشت اصحاب رسانه است

سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی گفت: 17 مردادماه نمادی است از پاسداشت یاد و خاطره دلیرمردان و شیرزنان عرصه رسانه است.

17 مردادماه نمادی برای پاسداشت اصحاب رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی به مناسبت روز خبرنگار بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 17 مردادماه نمادی است از پاسداشت یاد و خاطره دلیرمردان و شیرزنان عرصه رسانه، چه آنها که در زاویه نگاه و لنز دوربین همکاران خود قرار گرفتند و چه آنها که در جای جای مرزهای ایران اسلامی به وظیفه خطیر خود عمل کردند.

این بیانیه می‌افزاید: 17 مرداد ماه یاد روز شهادت بزرگ مردی از عرصه رسانه است که به سنگ نوشته سر در سازمان ملل «بنی آدم اعضای یکدیگرند» جامه عمل پوشاند و برای اطلاع‌رسانی درد و رنجی که بر مردمی مظلوم در خارج از مرزهای خاکی ایران اسلامی وارد می‌شد، مردانه به وظیفه حرفه‌ای و شرعی خود عمل کرد و در این راه خطیر به فیض شهادت نائل آمد.

این بیانیه تصریح می‌کند: 17 مرداد ماه، روز درس گرفتن از معلمی در عرصه رسانه است که درس خود را نه از طریق کلام و گفتار خام بلکه به صورت عملی به همه اصحاب رسانه در جای جای دنیا ارائه کرد.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: 17 مرداد ماه، روز همه اصحاب رسانه است، روز خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان خبری و همه آنهایی که تلاش کرده و می‌کنند تا با روشن کردن راه حتی با سوختن خود مانع از انحراف بشریت شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: 17 مردادماه، سالروز آموختن است برای همه اصحاب رسانه، برای آنها که می‌خواهند در کنار کار حرفه‌ای که آموخته‌اند درسی بزرگ از جوانمردی و حق گویی را به آیندگان آموزش دهند.

این بیانیه می‌افزاید: شهید محمود صارمی، شهیدان و ایثارگران عرصه رسانه درسی به همه اصحاب رسانه دادند که در هیچ کتاب و مدرسه‌ای تدریس نمی‌شود و نخواهد شد و آنچه امروز و در شرایط کنونی جهان باید مورد توجه قرار گیرد توجه ویژه به حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی است زیرا دست‌های زیادی در کارند تا واقعیات جهان را پنهان کنند و یا به صورت غیر واقعی به آحاد مردم نشان دهند.

این بیانیه تصریح می‌کند: سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی ضمن تبریک روز خبرنگار هدف از تشکیل این سازمان را تقویت جبهه گفتمان انقلاب اسلامی در فضای رسانه‌ای اعلام می‌کند و یکی از زمینه‌های ظهور حضرت حجت(عج) را پیروی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌داند و همانطور که مقام معظم رهبری به حق فرموده‌اند «امروز رسانه‌ها در دنیا فکر، فرهنگ، رفتار و در حقیقت هویت فرهنگی انسان‌ها را ارتقا می‌دهند و تعیین کننده هستند» که با توجه به این نقش مهم ، قرار گرفتن رسانه در قالب بسیج مردمی در خنثی‌سازی هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن تأثیر به سزایی دارد.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: در پایان لازم است با استعانت از خداوند متعال ضمن اعلام تشکیل سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی در ذیل سازمان بسیج مستضعفین آمادگی خود را به منظور همکاری علمی و پژوهشی و عملی در جهت زمینه‌سازی ایجاد فضای رسانه‌ای الگو برای تمام کشور با استفاده از ظرفیت عظیم فعالان رسانه‌ای استان اعلام می‌کند.

انتهای پیام/70005/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول