اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اعلام کرد

تشکیل 4 هزار پرونده تخلف اقتصادی در بوشهر ‌

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از تشکیل چهار هزار پرونده تخلف اقتصادی در تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد.

تشکیل 4 هزار پرونده تخلف اقتصادی در بوشهر ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمود احمدی عصر امروز در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی گفت: کمیسیون امور تعزیرات در بحث جلوگیری از گرانی در هر شهرستان منشاء خیرات و برکات زیادی باشد.

وی با تاکید بر همکاری دست‌اندرکاران امر مبارزه با متخلفان اقتصادی اظهارداشت: چنانچه روزانه ده‌ها پرونده رسیدگی شود ولی منجر به حکم نشود عملا" به اهداف مورد نظر دست نخواهیم یافت و تاثیراتی نیز در جامعه نخواهد داشت و این نیاز به همکاری تمام دستگاه‌های ذی‌ربط دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با بیان اینکه صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی بسیار گسترده است خاطرنشان کرد: خصوصیاتی که در تعزیرات حکومتی وجود دارد رسیدگی سریع، بدون هزینه و بدون تشریفات قضایی است به گونه‌ای که پایان هر ماه به بیش از 98 درصد پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود رسیدگی و منجر به صدور حکم می‌شود.

احمدی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 4 هزار پرونده متخلفان اقتصادی که عمدتا در زمینه گران فروشی و بهداشتی است به تعزیرات حکومتی استان بوشهر ارسال شده است که به بیش از 31 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

وی افزود: صددرصد پرونده‌ها صنفی و بهداشتی ارسالی به تعزیرات مورد رسیدگی واقع شده‌اند و تنهاپرونده‌های قاچاق که نیاز به استعلامات خاص خود دارد قدری با تاخیر رسیدگی می‌شود.

وی یادآور شد: ورودی پرونده‌ها امسال نسبت به مشابه سال گذشته 26 درصد رشد داشته ‌به گونه‌ای که سال گذشته 3 هزار و 147 پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده‌ که در سال جاری به بیش از 4 هزار پرونده افزایش یافته است.

احمدی گفت: انشالله با برخورد قاطعی که در تعزیرات حکومتی استان بوشهر خواهیم داشت شاهد کاهش پرونده‌ها باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در پایان ضمن تقدیر از مرتضی کللی رئیس سابق تعزیرات حکومتی دشتی، ‌رضا قایدی را به عنوان رئیس جدید تعزیرات حکومتی دشتی معرفی نمود.

انتهای پیام/66006/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول