اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک یک خیر محلاتی

سالن کنفرانس بیمارستان امام(ره) محلات احداث می‌شود

مسئول امور خیرین و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) محلات از ساخت سالن کنفرانس بیمارستان امام خمینی(ره) با کمک یک خیر از این شهرستان خبر داد.

سالن کنفرانس بیمارستان امام(ره) محلات احداث می‌شود

قاسم رئیس‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: عملیات ساخت سالن کنفراس بیمارستان امام(ره) با کمک 70 میلیون تومانی حاج محمدی خیر محلاتی اخیرا آغاز و به زودی به پایان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این خیر قرار است ماهانه 30 میلیون تومان برای پیشبرد امور اجرایی این سالن پرداخت کند.

مسئول امور خیرین و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) محلات گفت: با احداث این سالن‌ که یکی از ضروریات بیمارستان است کلاس‌های آموزشی نیز در آن برگزار خواهد شد.

رئیس‌اکبری افزود: همچنین با نیت خیرخواهانه یک خیر دیگر عملیات بازسازی ساختمان رادیولوژی با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون نقشه این ساختمان در دانشگاه علوم پزشکی در انتظار تاییدیه است که به محض تایید شدن بازسازی آن آغاز خواهد شد.

مسئول امور خیرین و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) محلات در ادامه از اختصاص قطعه‌ زمینی به منظور ساخت مسکن برای پزشکان این بیمارستان خبر داد و گفت: در این زمین هشت واحد مسکونی با کمک خیرین برای فعالان عرصه بهداشت و درمان ساخته خواهد شد.

رئیس‌اکبری ادامه داد: یک فرد خیر نیز قول کمک 340 میلیون تومانی به بیمارستان داده که با این اعتبار تجهیزات اتاق عمل بیمارستان را خریداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/87013/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول