اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل:

16 درصد سهم پولی منابع استان در اختیار بانک مهر اقتصاد است

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 16 درصد سهم پولی منابع استان در اختیار بانک مهر اقتصاد است در حالی که تنها یک سوم نیرو و شعبات را نسبت به سایر بانک‌ها در اختیار داریم.

16 درصد سهم پولی منابع استان در اختیار بانک مهر اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح پاشاپور ظهر امروز در آستانه روز خبرنگار و در نشست مطبوعاتی با هدف تجلیل از خبرنگاران فعال استان اردبیل اظهار داشت: بنده از آبان ماه سال 90 افتخار حضور در این استان ولایی و مذهبی را داشتم و در ابتدای حضور سعی کردم ضمن آشنایی با موقعیت استان و برخی آسیب‌شناسی‌ها مطابق با نیازها و انتظارات برنامه‌ریزی‌ها را به گونه‌ای انجام دهم تا بانک مهر اقتصاد به عنوان بانک ارزشی مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت کم با همکاری پرسنل زحمتکش مشکلات درون ‌سازمانی و برون ‌سازمانی شناسایی و برطرف شده و موانع احتمالی را نیز با تکیه بر خداوند متعال و ائمه اطهار و تدین و دینداری مردم مذهبی اردبیل برطرف کنیم.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل یادآور شد: ما یک ارتباط و تعامل خوبی را با دستگاه‌های مختلف آغاز کرده و در وهله اول تلاش کردیم بستر رشد و تعالی و توسعه معنوی و ارزشی همکاران را ارتقا داده به طوری که ما روزانه کارمان را در تمام شعبات و سرپرستی‌ها با تلاوت قرآن آغاز می‌کنیم.

پاشاپور از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای همکاران و همچنین ارتباط گیری مستمر با سایر دستگاه‌ها خبر داد و گفت: ما در سایه این آموزش‌ها و خدمات بی‌منت توانسته‌ایم تا حدودی انتظارات و خواسته‌های مردم را جامه عمل بپوشانیم.

 

شکل‌گیری تیم عاشقان حضرت عباس (ع) در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول عنوان کرد: در اولین حرکت موفق شدیم تیم عاشقان حضرت عباس (ع) را با شعار «تصمیم عاقلانه، اقدام عاشقانه در راستای تعالی مهر» انجام دهیم.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با اشاره به اینکه همه همکاران در این تیم فعالیت کرده و از فکر و پیشنهاد آنها بهره گرفتیم، بیان داشت: ما در وهله بعدی سعی کردیم تمام اقدامات و حرکت‌های خود را با برنامه‌ریزی انجام دهیم به طوری که در سال 90 و 91 بیش از 32 برنامه تدوین کردیم که نمونه آن مراسم تجلیل از 350 مشتری کلیدی و ماندگار بانک مهر اقتصاد بود که سال گذشته به شکل ابتکاری موفق به اجرای آن شدیم.

پاشاپور مهمترین شاخص توسعه هر سازمان و بانک را جذب منابع اعلام کرد و افزود: در کنار آن پرداخت و مصرف بهینه منابع و ارائه تسهیلات بانکی و وصول مطالبات معوقه بسیار مهم به نظر می‌رسد که با ارتباطات بهتر و استفاده از تکنولوژی‌ها و خدمات نوین در این کار موفق عمل کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما برای انگیزیش منابع انسانی برنامه‌ریزی داشتیم به طوری که تنها بانکی هستیم که در زمان تولد فرزند همکاران فعال در این بانک با دسته‌گل در زایشگاه حضور یافته و به خانواده وی با دسته‌گلی مزین به آرم مهر اقتصاد تبریک می‌گوییم.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل ادامه داد: ما در برنامه‌های مختلف اعم از عروسی و عزاداری و دیگر مناسبت‌هایی که همکاران در قالب جشن و یا یک رویداد تلخ و ناگوار با آن روبرو هستند به کمک آنها می‌شتابیم.

پاشاپور در خصوص جذب منابع به عنوان مهمترین شاخص یک بانک که به شدت به آن نیازمند است، گفت:‌ ما در این 1.5 سال به اندازه 10 سال گذشته منابع جذب کردیم به طوری که در حال حاضر 16 درصد سهم پولی و منابع استان در اختیار این بانک است.

این مسئول تاکید کرد: ما از این جهت سومین مجموعه بانکی در کشور هستیم که در مقایسه با کمبود نیرو و شعب بیش از سایر بانک‌ها ارائه خدمات داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: با وجود اینکه یک سوم نیرو و شعب بانکی را در مقایسه با سایر بانک‌ها در اختیار داریم از لحاظ منابع نسبت به آنها پیشی گرفته‌ایم به گونه‌ای که از لحاظ رشد منابع در 1.5 سال اخیر رتبه استان اردبیل از 29 به رتبه دوم کشوری ارتقا یافته است.

انتهای پیام/62001/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول