اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری کرمان:

رشته دهیاری در کرمان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور روستایی استانداری کرمان گفت: قرار شده است که دانشکده علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمان رشته دهیاری را راه‌اندازی کند که این امر موجب کمک به آموزش نیروی دهیار متخصص می‌شود.

رشته دهیاری در کرمان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امین باقری پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از دهیاران برتر استان کرمان اظهار داشت: آموزش، ارزیابی و نظارت به عنوان سه محور اصلی اداره کل امور روستایی استانداری کرمان است که بر اساس آن حرکت می‌کنیم.

وی بیان کرد: ارزیابی دهیاران برتر استان کرمان بر اساس شاخص‌های مشخص انجام شده است و این تعداد از بین یک هزار و 616 دهیار انتخاب شده‌اند.

مدیرکل امور روستایی استانداری کرمان ابراز داشت: ارتباط بین دهیاران باید روز‌به‌روز افزایش یابد و از تجارب برای توسعه و آبادانی روستاها استفاده کنند.

باقری آموزش اعضای شوراهای اسلامی روستاها را یکی دیگر از اقدامات دفتر روستایی استانداری کرمان برشمرد و افزود: تاکنون 400 عضو شورای روستایی در استان کرمان آموزش‌هایی را فرا گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: یک جزوه آموزشی شامل تمام وظایف شوراهای اسلامی در روستاها به منظور آموزش هر چه بهتر اعضای شوراها تهیه شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.

این مسئول افزود: قرار شده است که دانشکده علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمان رشته دهیاری را راه‌اندازی کند که این امر موجب کمک به آموزش نیروی دهیار متخصص می‌شود.

باقری خاطر نشان کرد: 95 درصد از دهیاران استان کرمان مهندس عمران هستند که این موضوع کمک شایانی به توسعه و عمران روستاها می‌کند.

انتهای پیام/80019/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول