اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام تابستان انجام می‌شود

فعالیت 100 مدرسه قرآنی در همدان

رئیس اداره ترویج فرهنگ قرآن و نماز و عترت آموزش و پرورش همدان گفت: یکی از طرح‌های مدارس قرآن آموزش قرآن در یکصد مدرسه قرآن در قالب طرح اوقات فراغت است.

فعالیت 100 مدرسه قرآنی در همدان

عباس تجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص فعالیت قرآنی مدارس قرآنی در ایام تابستان اظهار داشت: قرآن و تربیت دینی از جمله مهم‌ترین ملاک‌ها و مباحث مطرح شده در طرح آموزش تحول بنیادین است.

وی گفت: به همین منظور برنامه‌های مختلفی را در طول سال تحصیلی و همچنین در طول ایام تابستان در قالب طرح اوقات فراغت اجرا کردیم که یکی از این برنامه‌ها اجرای فعالیت قرآنی در یکصد مدرسه قرآنی در سراسر استان همدان است.

رئیس اداره ترویج فرهنگ قرآن و نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: هزینه فعالیت قرآنی این مدارس به صورت خودگردان است و رقمی را نیز اولیا تقبل می‌کنند که پرداخت هزینه نیز توسط اولیا اجباری نیست.

وی تصریح کرد: مربیان آموزش‌دیده قرآنی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش روخوانی و روانخوانی و تجوید در مدارس قرآنی تدریس می‌کنند.

تجری افزود: در راستای مقابله با جنگ نرم باید تلاش کنیم فرهنگ ایرانی و اسلامی را به خوبی در جامعه حکمفرما کنیم و نسل‌های جوان و نوجوان ما با فرهنگ و تربیت اسلامی تربیت شوند.

وی در پایان سخنانش گفت: طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش با برنامه‌های خوبی که در راستای تعالی مباحث قرآنی در بین دانش‌آموزان دارد می‌تواند در آینده اثرات خوبی را در بر داشته باشد.

انتهای پیام/89007/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول