اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری 54 پروژه گازرسانی روستایی در 10 شهر استان مرکزی

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی از بهره‌برداری 54 پروژه گازرسانی روستایی در 10 شهر استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری 54 پروژه گازرسانی روستایی در 10 شهر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محسن کهوند گفت: این پروژه‌ها در سطح شهرستان‌های اراک، خنداب، فرمهین، کمیجان، دلیجان، ساوه، زرندیه، شازند، محلات و خمین به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، اعتبار صرف شده برای گازرسانی به این 54 روستا را 196 میلیارد و 422 میلیون ریال برشمرد و ادامه داد: حجم عملیات صورت گرفته در سطح این روستاها بیش از 396 هزار متر شبکه و خط تغذیه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلن و 4 هزار و860 عدد علمک گاز همچنین 15 عدد ایستگاه تقلیل فشار تی‌بی‌اس با ظرفیت‌های مختلف نصب و اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی ابراز کرد: با افتتاح این پروژه‌ها بیش از  4 هزار و 860 خانوار ساکن این 54 روستا به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی خواهند پیوست و از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

کهوند، تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان مرکزی را 658 روستا اعلام و تصریح کرد: ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای استان به 88 درصد رسیده است که این ضریب نسبت به نرم کشوری تقریبا 30 درصد فراتر است و با افتتاح گاز این 54 روستا همزمان با هفته دولت، تعداد روستاهای گاز رسانی شده در سطح استان مرکزی به 712 روستا خواهد رسید.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول