اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:

سمنان به جمع 8 استان برتر کشور در گازرسانی شهری پیوست

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: این استان در ردیف هشت استان برتر کشور در بهره‏ مندی 100درصدی شهرها از نعمت گاز طبیعی قرار گرفت.

سمنان به جمع 8 استان برتر کشور در گازرسانی شهری پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، علیرضا جراحی اظهار داشت: برنامه‏ ریزی و اجرای صحیح پروژه‏ها و بهره‏ مندی جمعیت شهری این استان از نعمت گاز طبیعی استان سمنان را در ردیف هشت استان برتر در زمینه بهره‏ مندی 100 درصدی جمعیت شهری از نعمت گاز طبیعی قرار داده است.

جراحی افزود: بهره‏ برداری از پروژه 12 هزار و 200 میلیارد تومانی گازرسانی به شهر بیارجمند و کارخانه سیمان در حال احداث آن به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان در قالب طرح‏های مهر ماندگار در بخش گازرسانی بسیار مهم بود.

وی تصریح کرد: این پروژه، علاوه بر ایجاد بستر اشتغال پایدار در یکی از مناطق محروم شرق استان سمنان و بهره‏ مندی 100 درصدی همه 19 شهر استان از نعمت گاز طبیعی، این استان را در ردیف هشت استان سبز کشور قرار داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: گازرسانی به شهر بیارجمند و کارخانه سیمان در حال احداث آن برگ زرین دیگری در دفتر خدمات دولت خدمت‏گزار در استان سمنان است.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول