اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم مطرح کرد

اهتمام خبرنگاران به حفظ صداقت و امانت/ خبرگزاری فارس منبع مهم روزنامه‌های قم

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: روزنامه‌های محلی استان قم به طور معمول از اخبار و آثار منعکس شده در خبرگزاری فارس استفاده می‌کنند.

اهتمام خبرنگاران به حفظ صداقت و امانت/ خبرگزاری فارس منبع مهم روزنامه‌های قم

محمد عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: روز خبرنگار روز بسیار محترمی است و حق خبرنگاران است که حداقل در سال یک روز به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران نقش مهم و بزرگی در فعالیت‌های این مملکت و استان ایفا می‌کنند بنابراین مردم باید قدر آنها را بدانند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم با اشاره به فعالیت خبرنگاران در دوران انتخابات گفت: در زمان انتخابات و ماه‌های اخیر فعالیت خوبی از سوی خبرنگاران مشاهده شده و به موقع و با سرعت خبرها را برای استفاده عموم منعکس کردند.

وی یادآور شد: خبرنگاران باید صداقت و بی‌طرفی را در انعکاس خبرها در نظر داشته باشند و واقع‌نگری در انعکاس مسائل و رویدادها را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

عرب عنوان داشت: خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس مسائل فرهنگی و اطلاع‌رسانی دارند به طوری که در دوران انتخابات در شهر و استان قم به خوبی عمل کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی از جمله وظایفی است که بر دوش خبرنگاران قرار دارد گفت: خبرنگار باید با صداقت کار کنند و در این زمینه تکلیف شرعی به گردن آنهاست تا واقعیت‌ها را صادقانه برای مردم بازگو کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم عملکرد خبرگزاری فارس را در بین رسانه‌های استانی، مطلوب ارزیابی کرد و افزود: روزنامه‌های محلی به طور معمول از اخبار و آثار منعکس شده در خبرگزاری فارس استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/78003/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول