اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی گزارش فارس مطرح شد

کارکنان بهداشت و درمان دیر نگران پرداخت مطالبات خود نباشند

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اعلام کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اهتمام جدی به دغدغه کارکنان دارند و آنان نگران پرداخت مطالبات خود نباشند چرا که مطالبات آنان به شکلی متمرکز پرداخت خواهد شد.

کارکنان بهداشت و درمان دیر نگران پرداخت مطالبات خود نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، در پی انتشار گزارشی در خبرگزاری فارس با عنوان « انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دلیل عدم پرداخت مطالبات » مورخ 8/5/92 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با ارسال جوابیه‌ای ضمن تقدیر از توجه این خبرگزاری به حوزه سلامت شهرستان دیر آورده است: دغدغه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در خصوص مطالبات مورد اهتمام جدی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به ویژه ریاست این دانشگاه قرار دارد و این مهم مختص دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و یا شهرستان دیر نیست بلکه تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور به نحوی به آن دچاره هستند و ان‌شاالله به زودی مرتفع خواهد شد .

در این جوابیه آمده است: همانگونه که کارکنان واقفند پرداخت مطالبات در وهله اول منوط به تامین اعتبار از سوی دولت است و کارکنان نگران پرداخت آن نباشند چرا که مطالبات آنان به شکلی متمرکز پرداخت خواهد شد .

در پاسخ روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر آمده است: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکی از دانشگاه‌های شاخص در زمینه پرداخت مطالبات پرسنلی است و با وجود همه تنگناها و مشکلاتی که وجود دارد سعی در پرداخت مطالبات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است .

این جوابیه می‌افزاید: یکی از برنامه‌های ویژه‌ای که در دستور کار قرار دارد تسهیل و سرعت بخشیدن به پرداخت حقوق و مطالبات پرسنلی است و در این راستا گام های مثبت و خوبی برداشته شده ،به گونه‌ای که با تلاش و کوشش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با تامین اعتبار مورد نیاز این مهم با کمترین تاخیر نسبت به دوره‌های مشابه پرداخت شده است .

همچنین در این جوابیه آمده است: با تلاش‌های صورت گرفته در راستای افزایش میزان دریافتی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با تلاش‌های مستمر و ویژه دکتر حیدری ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حق مسکن کارکنان پس از طرح در هیئت امناء دانشگاه به تصویب اعضاء رسید و همچنین میزان ریالی آن نیز در مصوبه دیگر افزایش دو برابری داشته است.

همچنین حق جذب ویژه کارکنان غیر هیئت علمی نیز در هیئت امنا دانشگاه تصویب و به اجرا درآمده است که تاثیر بسیار خوبی در میزان دریافتی کارکنان داشته است.

این جوابیه به سازو کار پرداخت کارانه کارکنان اشاره و آورده است: ساز وکار پرداخت کارانه‌ها به گونه‌ای است که از محل درآمد شبکه‌های بهداشت و درمان پرداخت می شود و علیرغم کاهش درآمد خوشبختانه با تجمیع درآمد ، کارانه مربوط به دو ماه منتهی به آذرماه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر پرداخت شده و مابقی نیز طی یک برنامه تنظیمی در اسرع وقت پرداخت خواهد شد .

این جوابیه می‌افزاید: برخلاف سایر دانشگاه‌ها که اضافه کار بر مبنای ساعات اضافه کار واقعی محاسبه و پرداخت می‌شود، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه‌کار کارکنان خود را بدون محاسبه انجام اضافه‌کار واقعی پرداخت کرده است و میانگین پرداختی اضافه کاری به هر نفر در ماه 200 تا 400 هزار تومان بوده است .

در ادامه این جوابیه آمده است: با هدف رضایتمندی کارکنان و کمک به معیشت آنان در سال گذشته با انعقاد قرارداد با بانک عامل دانشگاه علوم پزشکی برای اولین بار تمامی کارکنان تحت پوشش دانشگاه تسهیلات ویژه خرید خودرو، جعاله مسکن، فروش اقساطی، قرض الحسنه اعطا شد و  امسال نیز اسامی افراد متقاضی به بانک عامل برای اعطای تسهیلات ارسال شده است.

در پایان این جوابیه آمده است: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با آرزوی سلامت و بهروزی برای کارکنان تحت پوشش آماده است تا در نشستی پاسخگوی دغدغه آنان باشد.

انتهای پیام/66003/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول