اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد

لزوم شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه خواستار شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی شهرستان شد و گفت: اعتبار لازم برای رفع این نقاط باید در اسرع وقت تامین شود.

لزوم شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری ظهر امروز در نشست شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان با اشاره به اهمیت مصوبات این شورا خواستار تسریع در اجرایی شدن مصوبات شد و گفت: همه مصوبات باید تا اجرایی شدن کامل در سایر جلسات شورای ترافیک و حمل و نقل تکرار شوند.

فرماندار کهگیلویه بر شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای ارتباطی شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: اداره راه و شهرسازی نسبت به شناسایی نقاط حادثه‌خیز و برآورد میزان اعتبار برای رفع این نقاط اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس شورای ترافیک کهگیلویه با تاکید بر لزوم توجه به ایمن‌سازی محورهای ارتباطی، مشکلات موجود در بازسازی محور ارتباطی سوق ـ دهدشت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استفاده از نظرات کارشناسان در این راستا کارگشا خواهد بود.

جعفری ساماندهی خطوط و ایستگاه‌های تاکسی در سطح شهر دهدشت را خواستار شد و افزود: تاکسی‌های موجود باید طوری در ایستگاه‌ها مستقر شوند که شاهد تجمع تاکسی در بعضی ایستگاه‌ها و کمبود تاکسی در پاره‌ای دیگر نباشیم.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در ایستگاه‌های تاکسی ادامه داد: نصب صندلی انتظار برای مسافران و ایجاد سایبان در محل ایستگاه‌ها ضروری است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه اجرای طرح کارت پارک از سوی شهرداری را گام موثری در روان‌سازی ترافیک در سطح شهر دانست و عنوان کرد: با توجه به افزایش وسایل نقلیه و تشدید ترافیک در خیابان‌های اصلی، اجرای طرح کارت پارک می‌تواند در روان‌سازی بار ترافیکی موثر واقع شود.

جعفری با بیان این‌که ارائه خدمات درست از سوی رانندگان موجب رضایت‌مندی مردم خواهد شد، گفت: باید با تبیین مسائل اخلاقی به رانندگان و بررسی صلاحیت آن‌ها از بروز برخی بد رفتاری‌ها در بین رانندگان جلوگیری به عمل آید.

فرماندار کهگیلویه همچنین خواستار اختصاص خط تاکسی به مسیر ایران‌خودرو واقع در ورودی شهر از سمت طولیان شد و تصریح کرد: ساکنان این منطقه به علت عدم وجود تاکسی در مسیر تردد مجبور به عبور و مرور با آژانس به صورت دربست هستند.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول