اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل:

با اسپانسر 150 میلیون تومانی انتظار قهرمانی دارند

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل در گلایه‌ای از مسئولان این شهرستان گفت: با اسپانسر 150 میلیون تومانی مسئولان از ما انتظار قهرمانی دارند.

با اسپانسر 150 میلیون تومانی انتظار قهرمانی دارند

مسعود فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به اینکه مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از 30 مردادماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: در گروه دوم این مسابقات در زنجان میزبان حریفان هستیم.

وی با بیان اینکه امسال با تیم‌های ایثار قم، آلومینیوم اراک و همیاری زنجان همگروه هستیم، ادامه داد: آمل نیز در مرحله دوم این مسابقات میزبان رقبا خواهد بود.

فلاح در گله‌ای از مسئولان استان مازندران و شهرستان آمل یادآور شد: تنها نماینده مازندران حاضر در این مسابقات هستیم و در برآورد اولیه این تیم برای شرکت در لیگ برتر حدود 150 میلیون تومان هزینه دارد ولی اسپانسرمان که امسال شهرداری آمل است تنها 90 میلیون تومان را قول دارد که تقبل کند.

وی با اعلام اینکه بازیکنی داریم که ویلچر برای سوار شدن در بازی‌ها ندارد، تصریح کرد: ویلچر حرفه‌ای حدود 4 میلیون تومان قیمت دارد و باید برای دیدارهای سختی که در آن تیم‌های قدرتمند هزینه زیادی کردند برای حفظ سهمیه و کسب سکو نیاز به حمایت مسئولان داریم.

فلاح با اعلام اینکه تیم‌های دیگر در لیگ برتر با هزینه 250 تا 300 میلیون تومانی وارد عرصه شدند، اذعان داشت: ولی با این هزینه مسئولان از ما انتظار قهرمانی در این رقابت‌ها را دارند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل تاکید کرد: ورزش اگر برای همه افراد جامعه لازم است ولی برای معلولان و جانبازان به دلیل شرایط خاص جسمانی و روحی واجب است و مسئولان باید در این راه همکاری لازم را داشته باشند.

وی در گلایه‌ای دیگر از مسئولان یادآور شد: تمام تیم‌ها بازی دوستانه و تدارکاتی بسیار مطلوبی برگزار کردند، ما بازی تدارکاتی خاصی و سنگینی نداشتیم البته اگر دیدار تدارکاتی نباشد نمی‌توان بازیکن را محک زد و تیم راندمان واقعی خود را نشان دهد.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول