اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و سیمرغ در مجلس خبر داد

نشست با 2 وزیر پیشنهادی روحانی در کمیسیون تلفیق

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و سیمرغ در مجلس گفت: هم‌اکنون جلسه‌ای در محل کمیسیون تلفیق مجلس تشکیل شد که نمایندگان با دو وزیر پیشنهادی دولت در حال پرسش و پاسخ برنامه‌هایی هستند که از سوی وزرا ارائه شد.

نشست با 2 وزیر پیشنهادی روحانی در کمیسیون تلفیق

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان ساری با اشاره به اینکه روحانی در مراسم تحلیف خود وزرای پیشنهادی کابینه دولت یازدهم را به مجلس معرفی کرد، اظهار داشت: وزرای پیشنهادی دولت جدید متوسط سن‌شان بیش از 50 سال است و نشان می‌دهد دارای تجربه در وزارتخانه‌های مختلف هستند.

وی با اشاره به اینکه وزرای پیشنهادی بر اساس سابقه‌ای که دارند دارای برنامه‌های خوبی هستند، افزود: قاعده مجلس همکاری با دولت است.

حسینی ادامه داد: هم‌اکنون جلسه‌ای در محل کمیسیون تلفیق مجلس تشکیل شد که نمایندگان با دو وزیر پیشنهادی دولت در حال پرسش و پاسخ برنامه‌هایی هستند که از سوی وزرا ارائه شد.

وی افزود: بنا داریم با توجه به تجربه وزرا از برنامه‌هایی دفاع کنیم که قدرت اجرایی داشته باشد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کابینه دولت جدید از ظرفیت بانوان استفاده نشد، بیان داشت: جا دارد از بانوان در حوزه معاونت‌ها استفاده شود تا مشکل بخش زیادی از جمعیت جامعه رسیدگی شود.

حسینی، نبود نیروی جوان در کابینه دولت روحانی را عدم اعتماد به این قشر ندانست و گفت: در مقطع سختی به سر می‌بریم، شاید دلیل استفاده نکردن از نیروی جوان به‌خاطر تجربه‌ای است که وزرای پیشنهادی دارند و باید مرحله گذر را پیش ببریم.

وی یادآور شد: به طور قطع دولت جدید در حوزه‌های مختلف از نیروهای جوان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول