اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه خواستار شد

ارتقای فقهی کابینه و قرابت دولت و روحانیت

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به اینکه رئیس‏جمهور منتخب یازدهم تعلق به حوزه علمیه دارد، ابراز امیدواری کرد و گفت: از بین‏ بردن فاصله دولت و روحانیت و ارتقای فقهی کابینه در این شرایط در دستور کار قرار گیرد.

ارتقای فقهی کابینه و قرابت دولت و روحانیت

حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، با اشاره به خلق حماسه بزرگ سیاسی در 24 خرداد توسط مردم، به بیان انتظارات از رئیس‏جمهور منتخب پرداخت.

وی گفت: پیام حماسه سیاسی این بود که باید جوهره انقلاب را زنده و پرنشاط نگه داشت و اجازه نداد آرمان‏ها کمرنگ شود.

امام جمعه فیروزکوه افزود: آرمان‏های نظام فقط در شعارها و ادعاها نیست و در طول 34 سال پس از پیروزی انقلاب به همت مسئولان صدیق و مدیریت پویا و حکیمانه مقام معظم رهبری، آرمان‏های متعددی از انقلاب تحقق یافته است.

وی خاطرنشان کرد: مردم از رئیس‏جمهور منتخب انتظار دارند تا طعم شیرین عدالت را به همگان بچشاند؛ امنیت فردی و اجتماعی را ارتقا دهد؛ وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشد و در سطح بین‏المللی حامی مظلومان و محرومان باشد.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: در اصل سوم قانون اساسی به همه این موارد به روشنی اشاره شده و تعهدات سنگینی بر عهده یکایک مسئولان قرار داده شده است.

استیری ادامه داد: انتخاب کابینه‏ای کارآمد براساس تجربه، تخصص و تعهد، پایبندی به شعارها و وعده‏های انتخاباتی، پایبندی به آرمان‏ها و ارزش‏های نظام و انقلاب، استفاده از تمامی ظرفیت‏های فکری و مدیریتی جامعه و پایبندی به سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در برابر کشورهای دوست و دشمن از رئیس‏جمهور منتخب نظام مقدس اسلامی انتظار می‏رود.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به اینکه رئیس‏جمهور منتخب یازدهم تعلق به حوزه علمیه دارد، ابراز امیدواری کرد؛ از بین‏ بردن فاصله دولت و روحانیت و ارتقای فقهی کابینه در این شرایط در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی مقدمه‏ای بر خلق حماسه اقتصادی است، خاطرنشان کرد؛ با اهتمام رئیس‏جمهور منتخب و همراهی مسئولان و آحاد مردم از اقشار و گروه‏های مختلف می‏توان در راستای خلق حماسه اقتصادی گام‏های اساسی برداشت.

انتهای پیام/2568/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول