اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

10 هزار سبد غذایی بین مددجویان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون 10 هزار سبد غذایی بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان توزیع شده است.

10 هزار سبد غذایی بین مددجویان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر 966 خیر حمایت یک هزار و 426 یتیم را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه این حامیان به مدت یکسال کمک‌های نقدی خود را به حساب ایتام واریز می‌کنند، گفت: هر فرد خیر کفالت یک یا دو یتیم را تقبل کرده و ماهانه مبلغ 250 هزار ریال به حساب هر یتیم واریز می‌کند.

رستگار در ادامه با اشاره به اطعام 8 هزار مددجوی کمیته امداد در لیالی قدر، افزود: از آغاز ماه مبارک رمضان نیز 10 هزار سبد غذایی نیز بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این سبد کالا شامل برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه بوده است.

وی در ادامه همچنین از ارائه خدمات نیم بها از سوی کانون کارشناسان رسمی دادگستری به مددجویان کمیته امداد استان خبر داد و گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده بین این نهاد با کانون کارشناسان رسمی دادگستری مددجویان می‌توانند برای دریافت خدمات کارشناسان رسمی دادگستری از 50 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

رستگار خاطرنشان کرد: تشویق مددجویان برای استفاده از نظر کارشناسان دادگستری، افزایش روحیه نیکوکاری در جامعه حقوقدانان، جلوگیری از ایجاد مشکلات حقوقی و رسیدگی به دعاوی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در محاکم قضایی از اهداف اصلی این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/68001/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول