اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای گیلان عنوان کرد

بدهی حدود 7 میلیارد تومانی مشترکان به آبفای گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از مطالبات 6 میلیارد و 900 میلیون تومانی این شرکت از مشترکان استان خبر داد.

بدهی حدود 7 میلیارد تومانی مشترکان به آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید روشن‌روان ظهر امروز در جلسه آبفای استان تأمین آب آشامیدنی شهروندان را یکی از بزرگ‌ترین اقدام‌های کارکنان شرکت آبفای گیلان عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور این تصفیه‌خانه با روش BOT اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان، تلاش تمام مسئولان و دست‌اندرکاران دستگاه‌های مختلف استان را در اجرای روش مذکور تصفیه‌خانه تأثیرگذار خواند.

وی از مطالبات 6 میلیارد و 900 میلیون تومانی شرکت آبفای گیلان از مشترکان این استان خبر داد و گفت: با در نظر گرفتن راه‌های جدید کسب درآمد می‌توان به برون‌رفت شرکت از مشکلات مالی امیدوار بود.

روشن‌روان، کاهش موجودی انبار شرکت را از راه‌های کمک در برطرف شدن مشکل مالی آبفای استان ذکر کرد.

وی اتمام پروژه‌های نیمه تمام را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که این پروژه‌ها به اتمام نرسیده باشند پروژه‌های جدید به جز در حالت ضروری مانند آبرسانی، آغاز نمی‌شود.

این مسئول درباره افتتاح تأسیسات آبرسانی مخازن ذخیره و تأمین فشار آب منطقه شرق رشت در سفر آخر احمدی‌نژاد به گیلان اذعان کرد: هدف از اجرای این پروژه تأمین فشار مناسب و یکنواخت در شبکه توزیع آب منطقه شرق رشت بوده است.

وی ایجاد ذخیره سرانه مناسب طبق استانداردهای وزارت نیرو و کمک به ارتقای کیفیت آب شرب منطقه شرق رشت را از اهداف دیگر پروژه مذکور عنوان کرد.

روشن‌روان با بیان اینکه پروژه تاسیسات آبرسانی و ذخیره آب شرق رشت در زمینی به مساحت 6.4 هکتار احداث شده است، خاطرنشان کرد: برای این پروژه بالغ بر 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته وی، با افتتاح این پروژه مشکل دیرینه کمبود فشار آب در بخش عمده‌ای از مناطق شرق رشت برطرف شده است.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول