اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار نماینده آبفای استان تهران و حجت‌الاسلام قرائتی تاکید شد

اشاعه فرهنگ مصرف بهینه آب و جایگاه آب در شریعت اسلام

سرپرست روابط‌عمومی منطقه شش و نماینده آبفای استان تهران با رئیس ستاد اقامه نماز دیدار و گفت‌وگو کردند.

اشاعه فرهنگ مصرف بهینه آب و جایگاه آب در شریعت اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز سرپرست روابط‌عمومی منطقه شش و نماینده آبفای استان تهران با حجت‌الاسلام محسن قرائتی دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار به‌ منظور، استمداد از ایشان در خصوص اشاعه فرهنگ مصرف بهینه آب و جایگاه آب در شریعت اسلام انجام شد.

این دیدار درپی استمرار شرایط  سخت آب و هوایی  و افزایش بی‌رویه مصرف آب در روزهای اخیر، با هدف نهادینه سازی و اصلاح الگوی مصرف از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی و فرهنگی مساجد شهر تهران با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی مفسر قرآن و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران انجام شد.

قرائتی در این دیدار پس از شنیدن نقطه نظرات و گزارش‌هایی در زمینه شرایط ویژه آب و هوایی تهران و منطقه در روزهای اخیر، بر لزوم همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در جهت عبور از این شرایط تاکید کرد و ضمن اعلام آمادگی ستاد اقامه نماز در جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، اظهار امیدواری کرد که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی و فرهنگی مساجد به ویژه در روزهای پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان و کمک و یاری همه مردم در مدیریت مصرف آب، فرهنگ صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف در بین اقشار مختلف نهادینه شود و شرکت آب و فاضلاب استان تهران بتواند با کمترین مشکل فصل گرم سال جاری را سپری کند.

رئیس ستاد اقامه نماز افزود: مصرف بهینه آب نه تنها یک وظیفه ملی است بلکه در دین مبین اسلام نیز در خصوص درست مصرف کردن و عدم اسراف نعمات الهی نیز تذکرات فراوانی داده شده است.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول