اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تصدی کلیدی‌ترین وزارتخانه رقم خورد

رحمانی‌فضلی نخستین وزیر پیشنهادی از خراسان شمالی

نخستین وزیر پیشنهادی از استان خراسان شمالی در طول سال‌های پس از تاسیس این استان با معرفی رئیس جمهور منتخب به مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

رحمانی‌فضلی نخستین وزیر پیشنهادی از خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، روحانی روز گذشته در مراسم تحلیف رحمانی فضلی را برای یکی از کلیدی‌ترین وزارتخانه‌ها معرفی کرد.

این موضوع موجی از خوشحالی نخبگان، فعالان سیاسی و مردم استان خراسان شمالی را فراهم کرده است.

طی هفته‌های گذشته شخصیت‌های مختلف خراسان شمالی از جمله نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان، منتخبان مردم در شوراهای شهر و همچنین گروه‌های مختلف مردمی از دولت منتخب خواستار حضور حداقل یک وزیر در کابینه از فرزندان این استان شده بودند که خبرگزاری فارس در این راستا به انعکاس این خواسته‌ها پرداخته بود.

افزون بر این حرکت دولت یازدهم در انتخاب حجت‌الاسلام تیمورعلی عسگری به عنوان معاون پارلمانی ریاست جمهوری که اصالتاً اهل این خطه بوده، بارقه‌ای از امید را در مردم خراسان شمالی ایجاد کرده و نمایندگان مردم، این حرکت دولت را ستودند.

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد با بیان اینکه معرفی رحمانی فضلی برای کلیدی‌ترین وزارتخانه دولت یازدهم از افتخارات خراسان شمالی است، گفت: از دکتر روحانی به خاطر این اقدام و معرفی چهره خدوم، دلسوز، متخصص و کارآمد کمال سپاس را داریم.

جمشید گریوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: مردم این استان و همچنین طیف‌های مختلف این اقدام دولت را تحسین برانگیز خوانده و نشان از درایت دولت منتخب می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی کشور منشاء خدمات فراوانی در عرصه‌های مختلف بوده است، اظهار امیدواری کرد: تا با رای اعتماد مجلس به این وزیر، شاهد اقدامات موثر و مثبت در این وزارتخانه کلیدی باشیم.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در کارنامه خود نمایندگی دوره چهارم مجلس شورای اسلامی شیروان، معاون سیاسی رسانه ملی، رئیس دیوان محاسبات، قائم مقام شورای عالی امنیت ملی و معاون اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای در دوره علی لاریجانی را دارد.

به گزارش فارس، فضلی، 56 ساله، دارای دکترای جغرافیا از دانشگاه تربیت مدرس است.

انتهای پیام/63002/ر20/آ3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول