اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور

قوهای سپید در ایستگاه راه‌آهن

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مهمان تیم فوتبال راه‌آهن تهران می‌شود.

قوهای سپید در ایستگاه راه‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، در یکی از دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در روز سه‌شنبه 15 مرداد جاری از ساعت 22 شب در ورزشگاه تختی تهران مهمان تیم فوتبال راه‌آهن تهران می‌شود.

ملوانی‌ها در دو دیدار قبلی خود یک شکست بیرون از خانه در مقابل صبای قم و یک تساوی خانگی در برابر داماش گیلان در دربی سنتی فوتبال گیلان را کسب کرده‌اند و تاکنون از بابت امتیازگیری نتوانسته‌اند رضایت خاطر هواداران خود را کسب کنند.

امسال ملوان تغییرات زیادی را در جمع بازیکنان و نیز کادر فنی خود داشته و هواداران منتظر هستند تا با گذر زمان این ترکیب جدید موقعیت خوبی پیدا کند.

اهمیت امتیازات این دیدارها نیز بر کسی پوشیده نیست و به راحتی نمی‌توان از آن صرف‌نظر کرد از این رو ملوانی‌ها در این دیدار تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا با کسب نخستین پیروزی فصل، در بیرون از خانه موجبات شادمانی هواداران خود را فراهم کنند.

تیم راه‌آهن نیز با سرمربی جدید خود در فصل لیگ برتر تا کنون یک تساوی خانگی در برابر مس کرمان و یک پیروزی خارج از خانه پر گل در مقابل سایپا را کسب کرده‌اند و کسب سه امتیاز دیدار با ملوان می‌تواند آنها را در زمره بالانشینان جدول قرار دهد و به همین منظور راه‌آهن برای این بازی از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

سید جلال رافخایی امید نخست گلزنی ملوانی‌ها در خط حمله این تیم محسوب می‌شود و در کنار وی نیز محسن یوسفی که در دیدار قبلی ملوان چهره قابل قبولی از خود ارائه کرده بود از دیگر بازیکنان مثمرثمر ملوان است و شاهین ثاقبی نیز تاکنون نشان داده که ظرفیت تبدیل شدن به ستاره جدید ملوانی‌ها را دارد.

امین منوچهری تأثیرگذارترین بازیکن در خط حمله راه‌آهنی‌ها است و غلام‌عباس آشوبی و میلاد نوری نیز از دیگر بازیکنان مثمر ثمر این تیم محسوب می‌شوند.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و راه‌آهن تهران نیز با چهار امتیاز در مکان سوم جدول جای دارد.

تقابل اندیشه‌های منصور ابراهیم‌زاده روی نیمکت سرمربیگری راه‌آهن یکی از سرمربیان موفق ادوار مختلف لیگ برتر با تفکرات تاکتیکی دراگان اسکوکیچ سرمربی کروات ملوان می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار بیفزاید.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان تاکنون در دو دیدار قبلی خود در لیگ برتر هیچ گلی را به ثمر نرسانده است.

انتهای پیام/84001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول