اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از عملکرد ملوان در آغاز فصل جدید لیگ برتر

ملوان با شکست به استقبال دربی گیلان رفت

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با سرمربی خارجی خود فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور را با شکست در برابر صبای قم آغاز کرد.

ملوان با شکست به استقبال دربی گیلان رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی که در قم مهمان تیم فوتبال صبا بود در پایان با یک گل مغلوب میزبان خود شد تا فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را با شکست آغاز کند.

تیم ملوان که بر خلاف گذشته فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را با یک سرمربی کروات آغاز کرده است در این دیدار نسبت به فصل گذشته با چندین تغییر در ترکیب خود به مصاف صبا رفت اما یک پنالتی و اخراج زود هنگام احمد آهی مدافع این تیم موجب شد تا معادلات این تیم برهم بریزد و ملوانی‌ها 10 نفره هر سه امتیاز بازی را تقدیم شاگردان مایلی‌کهن کنند و با شکست به استقبال دربی سنی فوتبال گیلان و مصاف با داماش بروند. 

هرچند که عملکرد ملوان در هفته نخست را نمی‌توان ملاک کافی برای ارزیابی این تیم دانست و به آن استناد کرد اما ملوان در بسیاری از دقایق این دیدار به ویژه در دقایق ابتدایی بازی ناهماهنگ نشان داد و در نیمه دوم به تدریج بهتر شد و سرمربی این تیم در پایان دیدار مذکور 10 نفره شدن و گرمای هوا را از دلایل عملکرد ناموفق تیمش در این دیدار برشمرد.

دراگان اسکوچیچ که با حضور در ملوان نخستین حضورش در لیگ برتر کشورمان را تجربه می‌کند در این دیدار بازیکنان جوانی مانند شاهین ثاقبی، سعید عزت‌اللهی و نیما دلاوری را در ترکیب تیمش به میدان فرستاد تا نشان دهد بدون توجه به نام‌ها آمادگی بازیکنان تیم برایش اهمیت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه هنوز هفته نخست لیگ برتر است باید چند هفته دیگر را نیز به انتظار نشست تا با گذر زمان و مشاهده عملکرد ملوان، عیار واقعی این سرمربی تازه وارد را سنجید.

صبای قم با برتری در برابر ملوان در پایان هفته نخست با سه امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت در حالی که ملوان بدون امتیاز فعلاً در مکان چهاردهم جدول جای گرفته است.

ملوانی‌ها در دیدار آینده خود در هفته دوم لیگ برتر در دربی سنتی فوتبال گیلان میزبان تیم فوتبال داماش گیلان می‌شوند که دیداری مهم و حساس برای هواداران این تیم به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، ملوان با توجه به اخراج احمد آهی در برابر صبا، از وجود این مدافع خود در دربی گیلان محروم است.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول