اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در دربی گیلان

هافبک کروات ملوان مجوز بازی گرفت

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از صادر شدن کارت بازی «ایوور وایتسر» هافبک کروات این تیم خبر داد و گفت: وایتسر برای همراهی با ملوان در لیگ برتر مشکلی ندارد.

هافبک کروات ملوان مجوز بازی گرفت

ارسطو عزتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر انزلی درباره شرایط تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در آستانه دربی گیلان، اظهار کرد: پس از بازی با صبا تمرینات تیم فوتبال ملوان در انزلی دنبال شد و بازیکنان یک جلسه تمرینی را روز شب گذشته در زمین نامجوی حسن‌رود انجام دادند.

وی افزود: برای بازی با داماش بازیکن مصدومی نداریم و احمد آهی به دلیل اخراج در بازی با صبا در این دیدار تنها بازیکن محروم ملوان است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به صدور کارت بازی برای هافبک کروات این تیم اذعان کرد: مجوز بازی «ایوور وایتسر» صادر شده و در صورت صلاحدید کادر فنی، این هافبک 25 ساله برای بازی مقابل داماش مشکلی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: یک مدافع بلغاری به نام «مارتین کواچو» نیز قرار است تا فردا پنجشنبه به جمع بازیکنان ملوان اضافه شود.

عزتیان به برنامه‌های باشگاه ملوان برای کاهش حواشی دربی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: روز گذشته به همین منظور جلسه‌ای با حضور رئیس یگان ویژه گیلان و لیدرهای دو باشگاه ملوان و داماش در محل باشگاه ملوان برگزار شد تا به کاهش حواشی این بازی کمک کنیم.

وی متذکر شد: در چند روز اخیر ضمن صحبت با لیدرها و هواداران خود، تلاش‌های زیادی را انجام داده‌ایم تا بین هواداران این دو تیم آشتی برقرار شود و به وفاق و یکدلی بین دو شهر انزلی و رشت کمک کنیم.

انتهای پیام/84001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول