اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش کشتی فرنگی قم:

مشکلات زیادی را در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تحمل کردیم

ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم گفت: با اتفاقات ناگواری که در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رخ داد مشکلات زیادی را تحمل کردیم.

مشکلات زیادی را در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تحمل کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی ابراهیمی که در کنار مهدی مرادحاصلی دو فرنگی‌کار قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا بودند.

ابراهیمی در وزن 76 کیلوگرم و مرادحاصلی در وزن 58 کیلوگرم فرنگی‌کاران قمی حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا بودند در حالی که ابراهیمی در این دوره از پیکارها به مدال دست یافت اما مرادحاصلی با دست خالی از این پیکارها بازگشت.

ابراهیمی در این دوره از رقابت‌ها کشتی‌های بسیار زیبایی به نمایش گذاشت و در حالی‌که شانس بسیار زیادی برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلا داشت، تنها در یک کشتی حساس به جدی‌ترین حریف خود از کشور قرقیزستان باخت و با رفتن به جدول بازنده‌ها در نهایت با شکست حریفی از کشور هند صاحب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای قهرمانی آسیا شد.

مهدی مرادحاصلی نیز در کشتی اول خود بر اساس قرعه‌کشی انجام شده با قرعه استراحت روبه‌رو شد اما به محض ورود به جدول مسابقات در جدال با حریفی از کشور قزاقستان نتیجه را واگذار کرد تا به جدول بازنده‌ها برود که در این مرحله نیز نتوانست شانس کسب مدال برنز را برای خود حفظ کند و در نهایت هشتم شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا به میزبانی شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد و علاوه بر نتایجی که برای تیم ملی به همراه داشت و تیم ملی در رتبه سوم آسیا قرار گرفت، حواشی نه چندان خوبی برای تیم ملی اتفاق افتاد.

یکی از مشکلات عدم تحویل مدارک ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان توسط مقامات مغولستانی بود و دیگر این‌که مسئولان مغولی ملی‌پوشان کشتی کشورمان را به زور وادار به خروج از هتل محل اقامت خود کردند تا ملی‌پوشان برای ساعت‌هایی در شهر اولان باتور آواره باشند.

مهدی ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا شرایط خاصی را پشت سر گذاشتیم اما بیرون کردن ما از هتل یک مشکل بزرگ بود.

وی ادامه داد: متأسفانه این اتفاقی که رخ داد به دلیل این بود که آنها معتقد بودند باید هزینه‌های هتل را پرداخت کنیم و به همین منظور چندین ساعت بدون سرپناه بودیم و با توجه به اینکه غذا هم نداشتیم و با تنقلات، شکلات و غذاهای حاضری که به همراه برده بودیم، خودمان را سیر می‌کردیم.

ملی پوش وزن 76 کیلوگرم قمی اضافه کرد: اکنون این خاطره را فراموش کرده‌ایم و با جدیت و تمرینات مستمر خود را برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان در صربستان آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/78002/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول