اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت 3 کاندیدا

عابدی در ریاست هیئت کاراته استان قم ابقا شد

مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قم با معرفی حسن عابدی به عنوان رئیس چهار سال آینده این هیئت به کار خود پایان داد.

عابدی در ریاست هیئت کاراته استان قم ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قم با هدف تعیین رئیس جدید این هیئت، یکشنبه شب برگزار شد و طی آن در پایان رقابت سه کاندیدا برای رسیدن به ریاست هیئت کاراته، در نهایت حسن عابدی برای این مسئولیت انتخاب شد.

رقابت 3 کاندیدا برای ریاست هیئت کاراته قم

در این مجمع که در حضور علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته به عنوان رئیس مجمع و عباس‌ جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع و نیز سیدمهدی غیاثی معاون توسعه امور ورزش و جعفر رضایی‌ن‍ژاد مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، سه کاندیدا برای احراز ریاست هیئت کاراته ثبت نام کرده بودند.

به محض آغاز مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قم، کاندیداهای مجمع در حضور رئیس فدراسیون کاراته اهداف خود از شرکت در انتخابات ریاست هیئت کاراته استان قم و همچنین برنامه‌های خود در صورت انتخاب به عنوان رئیس این هیئت را اعلام کردند.

سیدمهدی بقایی، رضا دهکار و حسن عابدی سه کاندیدای این مجمع برای به ‌دست آوردن ریاست هیئت کاراته استان قم بودند که هر یک از آنها در حضور رئیس و نایب‌ رئیس و همچنین دیگر اعضای مجمع به ‌طور کامل برنامه‌های خود را برای پیشبرد اهداف ورزش و رشته کاراته قم در صورت انتخاب شدن، ارائه کردند.

در مقایسه با برخی از مجامع که معمولا در آخرین لحظات یک یا دو نفر از کاندیداها از کاندیداتوری انصراف می‌دادند، هیچ یک از کاندیداها حاضر به کناره‌گیری نشدند و رقابت برای انتخاب به عنوان رئیس هیئت کاراته استان قم بین هر سه نفر برگزار شد.

16 رای از 17 رای اعضای مجمع به حسن عابدی

بدین ترتیب مجمعی که برای انتخاب رئیس جدید هیئت کاراته استان قم در چهار سال آینده سه کاندیدا داشت، با حضور هر سه کاندیدا ادامه پیدا کرد و در نهایت رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید هیئت کاراته با حضور بقایی، دهکار و عابدی صورت گرفت.

از بین اعضای حاضر در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قم، 17 نفر واجد شرایط رای دادن بودند و در نهایت رای‌گیری با حضور تمام اعضای واجد شرایط رای دادن برگزار شد.

با شمارش آرای انداخته شده به گلدان رای‌گیری در نهایت حسن عابدی با کسب 16 رای از مجموع 17 رای موجود برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیئت کاراته استان قم انتخاب شد، با این توضیح که تنها رای این مجمع که به حسن عابدی داده نشده بود، سفید و ممتنع بود.

بدین ترتیب بعد از حضور حسن عابدی به مدت چهار سال در راس هیئت کاراته استان قم، وی یک ‌بار دیگر نیز برای مدت چهار سال مسئولیت ریاست هیئت کاراته استان قم را بر عهده گرفت تا دوره ریاست وی در این هیئت ورزشی هشت ساله شود.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول