اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک خیران درمان و دارو

طرح التیام به کمک بیماران نیازمند می‌رود

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: با کمک مالی خیران نیکوکار در قالب طرح التیام افراد توانمند به کمک افراد نیازمند به درمان و دارو می‌روند.

طرح التیام به کمک بیماران نیازمند می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا سلیمی شامگاه گذشته در نشست خبری خود با اشاره به فعالیت خیرخواهانه و عام‌المنفعه هلال احمر اظهار کرد: افراد زیر 29 زیر مجموعه اعضای جوان و بالای 29 سال اعضای داوطلبی هستند که از همه اقشار و در خانه‌های داوطلب، روستاها، ادارات و مساجد آموزش می‌بینند.

وی افزود: طرح همای رحمت با تبعیت از سیره حضرت علی (ع) با توزیع سبد غذا و پهن کردن سفره افطاری در روستاها انجام و نیز در تمام شهرستان‌ها سبد غذایی توزیع و افطاری برپا شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: پیش از ماه مبارک رمضان سبدها آماده شد که شب‌ها درب منازل مردم محروم داده شد که این طرح حامی داوطلب در شهرستان‌ها در همه فصول انجام می‌شود.

وی ادامه داد: 80 درصد بودجه این گونه طرح‌ها توسط خیران و 20 درصد را هلال احمر تامین می‌کند.

*خیران در تامین هزینه و داروی بیماران نیازمند شریک می‌شوند

سلیمی یکی از کارهای مهم که استان اصفهان آغازگر آن بوده است را می‌توان طرح التیام برشمرد و گفت: طرح حامیت از بیماران شناسایی شده توسط هلال احمر است که بیمارانی که توان مالی در بحث دارو و درمان ندارد را با خیران آشنا می‌کند تا در هزینه درمان و دارو شریک باشند.

وی افزود: مردم به بیماران بی‌بضاعت دارو کمک می‌کنند و این درحالی است که اطلاعات بیماران را به حامیان داده و وی هزینه چند نفر بیمار را تقبل و یا بخشی از هزینه‌ها را بر عهده می‌گیرد که البته این هزینه به شماره حساب خود بیمار واریز می‌شود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: بیماران سرطانی و خاص که بضاعت کمی دارند می‌توانند به داروخانه‌های هلال احمر مراجعه و نیز افراد توانمند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 1500000042 بانک ملت بخش دارو و درمان واریز کنند.

وی گفت: همایشی بین داوطلبان و خیران برگزار شده است که در این همایش افراد مشمول طرح التیام و خیران مشخص و بستر آماده شده که این افراد به نیازمندان معرفی شوند.

انتهای پیام/63012/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول