اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

تمام خاموشی‌های مازندران در سامانه 121 قابل رویت است

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: تمام تماس‌های مردمی از طریق سامانه 121 مدیریت می‌شود و همه خاموشی‌ها در این سامانه نرم‌افزار ثبت و قابل رویت است.

تمام خاموشی‌های مازندران در سامانه 121 قابل رویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از شرکت توزیع برق مازندران، منوچهر جعفری از بسترهای خوب ارتباطی مردم با شرکت توزیع برق مازندران خبر داد و گفت: ستاد توزیع با تمامی نقاط امور و بخش‌های توزیع ارتباط مخابراتی دارد.

وی افزود: در حال حاضر ارتباط ساختمان ستاد با تمام نقاط از طریق شبکه‌های مخابراتی vpn و اینترنت برقرار است و بیشتر فعالیت‌ها برای نگهداری، پشتیبانی و بهینه‌سازی تجهیزات پهنای باند خطوط ارتباطی، سخت‌افزار و نرم‌افزارها و افزایش ضریب امنیت در شبکه معطوف است.

این مسئول، راه‌اندازی مرکز فوریت‌های برق 121 در ستاد به منظور پاسخ‌گویی منطقی و سریع تماس‌های مشترکان و پیگیری درخواست‌ها در کوتاه‌ترین و مناسب‌ترین زمان ممکن را بسیار با اهمیت خواند و اذعان داشت: این مرکز گامی بسیار مهم برای رسیدن به آرمان بزرگ صنعت برق کشور است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه خاموشی‌های خواسته و ناخواسته تعریف شده در نرم‌افزار ثبت حوادث و سیستم ضبط مکالمات توسط اپراتورها در فعالیتی برنامه‌ریزی شده تایپ و برای پیگیری فرآیند رفع خاموشی و رسیدگی به درخواست مخاطبان به واحد پیگیری ارجاع می‌شود، یادآور شد: انتقال اطلاعات به گروه‌های عملیاتی آماده با بی‌سیم‌های منصوبه و تلفن مستقیم از دیگر اقدامات است.

وی تصریح کرد: پیگیری رفع خاموشی تا مرحله گزارش گروه‌های عملیاتی، برقراری ارتباط با رسانه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی برای خاموشی‌های بلندمدت یا برنامه‌ریزی شده برقراری ارتباط مرحله‌ای با مسئول اتفاقات، رئیس اداره بهره‌برداری، مدیر امور، معاونت بهره‌برداری و مدیرعامل با زمان‌های تعریف شده در صورت عدم برقرار شدن یا رفع مشکل خاموشی، تهیه گزارش هفتگی منظم از نرم‌افزارها و تبدیل آن به گزارش مدیریتی و ارائه در جلسه ستاد وظیفه واحد پیگیری است ولی استفاده از سیستم نرم‌افزار مدرک برای شناسایی خط 20 کیلوولت و فشارضعیف، وجود نقشه‌های تکمیلی استان و شهرستان ساری بصورت فیزیکی در ابعاد بزرگ، نصب یک دستگاه تلویزیون LCD 54 اینچ برای مانیتور کردن محل فعالیت‌های گروههای عملیاتی از طریق سیستم GPS از جمله اقداماتی است که برای عملیاتی کردن این مرکز صورت پذیرفته است.

جعفری به مشترکان اطمینان خاطر داد که علاوه بر اینکه تمام خاموشی‌های فشار متوسط و ضعیف در سامانه نرم‌افزار 121 ثبت می‌شود و قابل رویت است، تمام تماس‌های مردم هم از طریق این سامانه مدیریت می‌شود.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه در شرکت توزیع برق مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه توزیع برق مازندران می‌توانند اطلاعات تکمیلی خود را برای ثبت در سیستم جامع خدمات مشترکان ارسال و از آخرین وضعیت اشتراک خود شامل آخرین میزان بدهی و آخرین قرائت انجام شده باخبر شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: در قدم اول برای شروع کار نیاز است مشترکان برق شماره همراه خود را در سیستم جامع خدمات مشترکان ثبت و رمز رایانه مندرج در قبض برق خودر ا به شماره 10009121 پیامک کنند.

جعفری اطلاعات مورد نیاز از مشترکان را شامل طرح جمع‌آوری شماره همراه، کد ملی، کد پستی، آدرس الکترونیکی و طرح جمع‌آوری قرائت بیان کرد و یادآور شد: برای این کار نیاز است که مشترکان رمز رایانه مندرج در قبض برق را به شماره 10009121 پیامک کنند و برای جمع‌آوری کد ملی هم رمز رایانه حرف فارسی و انگلیسی (م) را از چپ به راست به شماره پیام کوتاه شرکت ارسال کنند.

وی اذعان داشت: در طرح جمع‌آوری آدرس الکترونیکی نیز مشترکان باید ایمیل خود را به شماره پیام کوتاه شرکت ارسال کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد: سامانه 1521 نیز در آینده نزدیک برای پرداخت صورت‌حساب‌های برق مصرفی به صورت تلفنی و اطلاع از میزان آخرین بدهی مشترکان راه‌اندازی خواهد شد.

جعفری از رسانه‌ها و مسئولانی که احیانا" تاکنون اطلاعی از اقدامات این شرکت برای برقراری ارتباط بهتر با مردم نداشتند خواست با حضور در این مراکز و ستاد توزیع اطلاعات کامل کسب تا در جهت تنویر افکار عمومی به صورت دقیق، شفاف و جامع کوشا باشند و اطلاعات ناقص به مردم نرسد. 

به گفته وی، جدول خاموشی‌های با برنامه جهت عملیات اجرایی پروژه‌ها علاوه بر سایت‌های خبری و اعلام آن از طریق صدا و سیمای مرکز مازندران در سایت شرکت توزیع برق مازندران به آدرس www.MAZTOZI.IR قابل رویت است.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول